Treść zadania
Autor: kociaq1234 Dodano: 2.2.2011 (18:40)
Dopasuj podane słowa : When , Where , What x3 , Which , How many .
... rode his horse throught the forest ?
... did he stop to drink some water ?
... did he see ?
... children did the fisherman's wife have ?
... did she call her children ?
... did she plant ?
... did the mermaid help to change the village into the city ?
Komentarze do zadania
-
joannak 2.2.2011 (21:23)
1.which
2.where
3.what
4.how many
5 when
6.what
7.what
moje rozwiazanie jest lepsze poniewaz po polsku podane zdania znacza
Ktora droga pojechal na koniu do lasu
gdzie zatrzymal sie zeby napic sie wody
.co on widzi
jak duzo dzieci ma zona wedkarza/rybaka
kiedy zadzwonila do swoich dzici
co ona uprawia
jak syrena pomogla przeksztalcic wioske w miasto
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
beta1316 2.2.2011 (19:26)
where
when
what
how many
what
what
whichDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
kjacek 2.2.2011 (19:38)
Which rode ...
Where did he stop
What did he see?
How many children did...
When did she call...
What did she plant?
What did the mermaindDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
julciacia 4.2.2011 (09:14)
1.where
2.when
3.what
4.how many
5.what
6.what
7.whichDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
wercia5200 6.2.2011 (15:30)
1.which
2.where
3.what
4.how many
5.when
6.what
7.whatDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Tusia44 7.2.2011 (13:46)
1.which rode his horse throught the forest ?
2.where did he stop to drink some water ?
3.what did he see ?
4.how many children did the fisherman's wife have?
5.when did she call her children ?
6.what did she plant ?
7.what did the mermaid help to change the village into the city ?Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
1. Wymień kolory podane tu po angielsku. żółty, pomarańczowy, blady, Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: KarisiaHT 30.3.2010 (12:59) |
Wpisz podane wyrazy do odpowiednich tzn. IS lub Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: sabina3 29.4.2010 (13:41) |
Wstaw podane słowa. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ewela57 16.9.2010 (19:03) |
help na jutro? uzupelnij zdania.Napisz podane czasowniki w czasie present Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: mama2 26.9.2010 (19:08) |
Napisz podane lata Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Oliwka0001 6.10.2010 (15:58) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Sowa puchacz
Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...
Przydatność 65% Sowa Uszata- biologia,ekologia i ochrona
WSTĘP „Kiedy po pogodnym dniu słońce chowa się pod horyzontem rzucając na niebo ostatnie różowe blaski, zbliża się chwila ciszy wieczornej. Ptaki zmęczone śpiewem i całodzienną krzątaniną skryły dziobki w nastroszone piórka i zasnęły, kwiaty zamknęły kielichy, a barwne motyle ze złożonymi skrzydełkami siedzą nieruchomo w zakamarkach kory lub zwisają z...
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań
0 0
joannak 2.2.2011 (19:30)
1.which
2.where
3.what
4.how many
5.when
6.what
7.what
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie