Treść zadania
Autor: MISIOxP Dodano: 2.2.2011 (17:59)
W trapezie równoramiennym o obwodzie 27cm krótsza podstawa i ramiona mają jednakową dłógość. Stosunek długości podstawy tego trapezu wynosi 3 : 2. Oblicz długość ramienia.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 5x + 9y = -2 4x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:19) |
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 6x - 4y = -3 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:44) |
NAPISZ 20 ZADAŃ Z PROCENTOW Z OBLICZENIEM Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: patisonka52 30.3.2010 (16:10) |
Rowerzysta jedzie ze stałą prędkością 20km/h. a) napisz wzór Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kudrocz 7.4.2010 (16:37) |
Napisz wzór funkcji, której wykres jest prostą przechodzącą przez punkt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: rose95 13.4.2010 (14:27) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
rzbyszek 2.2.2011 (18:05)
x-długośc podstawy górnej
y-dlugośc podstawy dolnej
3x +y=27
y/x=3/2
3x+y=27
3x=2y
3x +y=27/*(-1)
3x-2y=0
-3x-y=-27
3x-2y=0
dodajemy stronami:
-3y=-27
y=9
3x =27-9
3x=18
x=6
y=9
Ramię jest równe górnej podstawie i jest równe 6 cm.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie