Treść zadania
Autor: ziomartur Dodano: 31.1.2011 (17:02)
Rozwiąż układ równań metodą przciwnych współczynników i sprawdz otrzymane rozwiązanie.
a) x+y=9 d) x+4y=11 e)4x+5y=-4 g) -2x+5y=-10
x-y=3 2x+5y=10 6x +7y=-6 7x - 4y=8
Dam naj za dobre rozwiązanie, z góry dziękuje:)
Komentarze do zadania
-
ziomartur 31.1.2011 (17:05)
nie chciało mi spacji zrobić na dolnych liczbach powinna ona być: między 3-2,10-6,6-7
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
rozwiąz równania i sprawdz wynik Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: daamian08 21.4.2010 (20:21) |
sprawdz , czy podane obok liczby spełniają , równania a) 3b-7=20 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 11 rozwiązań | autor: robert193 12.5.2010 (19:58) |
sprawdz czy prawdziwa jest rownosc, prosze o pomoc: (4-pierwiastek z Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zula0102 17.5.2010 (16:53) |
Rozwiąż układ równań metodą podstawiania i sprawdz,czy wyznaczona para Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: cukiereczek 31.5.2010 (18:59) |
sprawdz czy pary ilorazów mogą utworzyć proporcje...podaj przykłady.. PLIS Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: shakalaka1920 14.10.2010 (20:26) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
agusia00022 31.1.2011 (17:20)
{ x+y=9
{x-y=3
------------
2x=12
x=6
6-y=3
y=3
{x+4y=11 obustronnie *(-2)
{2x+5y=10
{-2x-8y=-22
{2x+5y=10
-----------------
-3y=-12
y=4
2x+5*4=10
2x=-10
x=-5
{4x+5y=-4 obustronnie *(-3)
{6x +7y=-6 obustronnie *(2)
{-12x-15y=+12
{12x +21y=-12
----------------------
36y=0
y=0
4x+5*0=-4
4x=-4
x=-1
{-2x+5y=-10 obustronnie *(4)
{7x - 4y=8 obustronnie *(5)
{-8x+20y=-40
{35x - 20y=40
------------------
27x=0
x=0
-2*0+5y=-10
5y=-10
y=-2
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie