Treść zadania
Autor: kociaq1234 Dodano: 31.1.2011 (14:38)
Dopasuj podane słowa : When , Where , What x3 , Wchich , How many .
... rode his horse throught the forest ?
... did he stop to drink some water ?
... did he see ?
... children did the fisherman's wife have ?
... did she call her children ?
... did she plant ?
... did the mermaid help to change the village into the city ?
+ Takie inne : mam narysować grafikę o ZAGROŻENIU W SIECI . - nie mam pomysłu jak to namalować : potrzebuję dokładnego opisu . będzie na jedną stronę i trzeba podzielić ją tak jakby na pół - linią . pliss pomóżcie. to na jutro . :*
+ Daję NAJ od razu mówię . xD
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
1. Wymień kolory podane tu po angielsku. żółty, pomarańczowy, blady, Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: KarisiaHT 30.3.2010 (12:59) |
Wpisz podane wyrazy do odpowiednich tzn. IS lub Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: sabina3 29.4.2010 (13:41) |
Wstaw podane słowa. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ewela57 16.9.2010 (19:03) |
help na jutro? uzupelnij zdania.Napisz podane czasowniki w czasie present Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: mama2 26.9.2010 (19:08) |
Napisz podane lata Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Oliwka0001 6.10.2010 (15:58) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Sowa puchacz
Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...
Przydatność 55% Budowle zwizane z transportem
DROGI Sieć rzymskich dróg była starannie rozplanowana, z dogodnie usytuowanymi i dobrze zaopatrzonymi punktami etapowymi na głównych szlakach. Niestety, wraz z upadkiem imperium drogi przestały być należycie konserwowane, co szybko doprowadziło do ich dewastacji. Niektóre znikneły zupełnie, po innych zostały zaledwie nikłe ślady. Jednakże w wielu krajach europejskich osnowę...
Przydatność 65% Sowa Uszata- biologia,ekologia i ochrona
WSTĘP „Kiedy po pogodnym dniu słońce chowa się pod horyzontem rzucając na niebo ostatnie różowe blaski, zbliża się chwila ciszy wieczornej. Ptaki zmęczone śpiewem i całodzienną krzątaniną skryły dziobki w nastroszone piórka i zasnęły, kwiaty zamknęły kielichy, a barwne motyle ze złożonymi skrzydełkami siedzą nieruchomo w zakamarkach kory lub zwisają z...
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
agnesa 31.1.2011 (15:11)
Which rode his horse throught the forest ?
Where did he stop to drink some water ?
What did he see ?
How many children did the fisherman's wife have ?
What did she call her children ?
What did she plant ?
When did the mermaid help to change the village into the city ?
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie