Treść zadania
Autor: mika19951995 Dodano: 25.1.2011 (19:36)
Narysuj obrazy przedmiotu w soczewce skupiającej, gdy:
x = 2f
x = f
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Narysuj okrąg o promieniu & cm, odpowiadającym promieniowi słońca. W Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ozi123 2.5.2010 (11:59) |
obraz przedmiotu w zwierciadle wkleslym Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: malineczkaa123 16.5.2010 (21:53) |
Piłka ma mase 400g. a) oblicz ciężar piłki. b)Narysuj wektor siły Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: paula11216 29.9.2010 (16:11) |
narysuj wektor siły ciężkości o wartości 30 N przyjmij,że 1N odpowiada Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: matis96 29.9.2010 (15:39) |
Dwa psy bawiły się patykiem. Narysuj za pomocą wektorów sytuacje pokazane Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: sylwia9710 9.10.2010 (15:21) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Projekt inwestycyjny z przedmiotu:
w załączniku
Przydatność 60% Opis Przedmiotu - Obraz.
W pokoju mojej babci wisi obraz . Jest namalowany na płótnie i oprawiony w ciemne, dębowe ramy . Babcia kupiła go przed laty na targu . Obraz nosi nazwę alpejskie pastwisko . Obraz przedstawia kotlinę w centrum której znajdują się dwie stare chatki . W kierunku budynków wije się, wydeptana wśród traw, wąska ścieżka . Za chatkami wznoszą się trzy potężne alpejskie szczyty ....
Przydatność 50% Lekcja powtórzeniowa - opis przedmiotu
Lekcja podsumowująca, powtórzeniowa z języka obcego Tematyka: opis przedmiotu (kształt, materiał, do czego służy) Poziom: klasa I gimnazjum, poziom III.0 Formy pracy: zabawowa, zgaduj-zgadula Pomoce dydaktyczne: różne niewielkie przedmioty, które można łatwo opisać np. gumowa piłka, drewniane klocki, długopis, zeszyt, gumka do mazania itp. (liczba przedmiotów równa liczbie...
Przydatność 65% Ściągi z przedmiotu polityka kredytowa
w załączniku treść
Przydatność 55% Pojęcie strategii w literaturze przedmiotu
1.1. Strategia w ujęciu literatury przedmiotu Mówiąc o strategii przedsiębiorstwa nie sposób nie sięgnąć do etymologii tego słowa. Pochodzi ono z języka greckiego, w którym „stratós” znaczy „armia”, natomiast „ágein” – „dowodzić” . Pierwotnie wyrażenie „strategia” dotyczyło więc sztuki wojskowej. Używano go na określenie działu sztuki wojennej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Konto usunięte 28.1.2011 (08:32)
## x = f - w tym przypadku obraz nie powstanie bo ani promienie ani przedłużenia nie przetną się .
## x = 2f wystarczy narysować 2 promienie wychodzące z szpica szczał ki z jednego punktu promień równoległy do osi optycznej po przejęciu przez soczewkę biegnie przez ognisko i drugi promień biegnący przez ognisko który po przejściu przez soczewkę biegnie równolegle do osi optycznej . promienie przetną się czyli obraz rzeczywisty , odwrócony , równy wielkością przedmiotowi .
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie