Treść zadania
Autor: igorek123 Dodano: 22.1.2011 (12:00)
Rozwiąż metodą podstawiania
3x+y=5
2x-y=0
2x-y=5
x+y=4
-x-y=-6
-x+y=2
4x-5y=-4
-2x+3y=1,1
-2x+y=0
3x-3y=1
3x-2y=-12
2x-5y=-19
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
agusia00022 22.1.2011 (15:16)
3x+y=5
2x-y=0
y=5-3x
2x-5+3x=0
y=5-3x
5x=5
y=2
x=1
2x-y=5
x+y=4
2x-4+x=5
y=4-x
x=3
y=1
-x-y=-6
-x+y=2
-x-y=-6
y=2+x
-x-2-x=-6
y=2+x
-2x=-4
y=2+x
x=2
y=4
4x-5y=-4
-2x+3y=1,1
x=-1+5/4y
2x-5/2y+3y=1,1
x=-1+5/4y
1,5y=-0,9
x=-1/4
y=3/5
-2x+y=0
3x-3y=1
y=2x
3x-6x=1
y=-2/3
x=-1/3
3x-2y=-12
2x-5y=-19
x=-4+2/3y
-8+4/3y-5y=-19
x=-4+2/3y
-11/3y=-27
x=-4+2/3*81/11
y=81/11
x=10/11
y=81/11Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
princesdomcia 22.1.2011 (15:21)
1) 3x+y=5
2x-y=0
_________
5x=5 /:5
x=1
3+y=5
y=5-3
y=2
2) 2x-y=5
x+y=4
_________
3x=9 /:3
x=3
6-y=5
6-5=y
1=y
3) -x-y=-6
-x+y=2
________
-2x=-4 /:-2
x=2
-2-y=-6
-2+6=y
4=y
4) 4x-5y=-4
-2x+3y=1,1 /*2
4x-5y=-4
-4x+6y=2,2
____________
y=-2,2
4x-11=-4
4x=-4+11
4x=7 /:4
x=7/4=1 3/4
5) -2x+y=0 /*3
3x-3y=1
-6x+3y=0
3x-3y=1
__________
-3x=1 /:-3
x=-1/3
3*(-1/3)-3y=1
-1-3y=1
0=3y/:3
0=y
6) 3x-2y=-12 /*(-2)
2x-5y=-19 /*3
-6x+4y=24
6x-15y=-57
___________
-11y=-33 /:(-11)
y=3
3x-6=-12
3x=-6/:3
x=-2Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
4. Rozwi ąż nierówno ść i rozwi ą zanie przedstaw graficznie 2x + Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szymczak 28.11.2013 (18:07) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
0 0
1emili1 22.1.2011 (15:02)
załączniki
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie