Treść zadania

kp93

Zadanie 1)
Przetłumacz na język angielski fragmenty podane w nawiasach (1.1-1.4), tak aby otrzymać logiczne i gramatycznie poprawne zdania. Wymagana jest pełna poprawność ortograficzna wpisywanych wyrazów.
1.1. My English teacher encouraged me (abym więcej czytał) … in English.
1.2. We played the match (pomimo) … the rain.
1.3. (Lepiej powiedz) … the truth this time.
1.4. I won’t be able to do it (jeżeli mi nie pomożesz)…

Zadanie 2)
Używając podanych słów, uzupełnij każde z poniższych zdań, tak aby zachować znaczenia zdania wyjściowego (2.1-2.4) . Nie zmieniaj formy podanego słowa. Wymagana jest pełna poprawność ortograficzna wpisywanych wyrazów.
2.1 ‘I didn’t do it’, she said. (DENIED)
She … it.
2.2 They are building the new road now. (BUILT)
The new road … now.
2.3 He is very proud of his son’s achievements. (PRIDE)
He takes … .
2.4 My mum never allows me to stay up longer than 11 pm. (LETS)
My mum … longer than 11 pm.
Zadanie 3)
W poniższym tekście wpisz w każde wolne miejsce (3.1-3.4) jedno słowo utworzone od podanego w nawiasie, tak aby otrzymać logiczny i gramatycznie poprawny tekst. Wymagana jest pełna poprawność ortograficzna wpisywanych wyrazów.
3.1 … (EGYPT) discovered incense four thousand years ago and this seems to be the earliest recorded form of perfume in the world. The ancients also burnt 3.2 … (SCENT) resin and sweet-smelling wood at their 3.3 … (RELIGION) ceremonies. They also added 3.4 …( FRAGRANT) to body lotions by smoaking aromatic wood and plants in water and oil.
Zadanie 4)
Przeczytaj uważnie tekst. W każde wolne miejsce (4.1-4.5)wpisz jedno słowo tak aby otrzymać logiczny i gramatycznie poprawny tekst. Wymagana jest pełna poprawność ortograficzna wpisywanych wyrazów.
Travellers 4.1. … pass throught airport security in America may soon have to stand on a scanner instead 4.2. … having to take their shoes off. A similar type of scanner 4.3. … used at Israeli airport and it takes the machine two seconds to X-ray shoes for unusual quantities of metal, for example a knife. Passengers are happy 4.4. … this solution as they expect that the scanner will cut down on 4.5 … discomfort and delays connected with the current procedures.



(MATURA MASTERS PRE-INTERMEDIATE)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1.1. to more reading
    1.2. despite
    1.3. Better say
    1.4. if you don't help me

    2.1. denied
    2.2. is building
    2.3. it pride
    2.4. lets me not to stay

    3. Egyptians, scent, religious, fragrants

    4.1. who
    4.2. of
    4.3. is
    4.4. with
    4.5. their

Rozwiązania

  • userphoto

    1.1. to more reading
    1.2. despite
    1.3. better say
    1.4. if you help me

    2.1. denied
    2.2. is building
    2.3. it pride
    2.4. doesn`t let me to stay

    3. Egyptians, scent, religious, fragrants

    4.1. having
    4.2. of
    4.3. is
    4.4. from
    4.5. theirs

Podobne zadania

justysia2182 Argumenty do rozprawki na angielski :) Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: justysia2182 28.3.2010 (22:46)
Dajana888 J.angielski Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Dajana888 6.4.2010 (15:40)
Dajana888 J.angielski(10 pytań)Pilne! Przedmiot: Język angielski / Liceum 3 rozwiązania autor: Dajana888 7.4.2010 (19:14)
mmalinka OGŁOSZENIE-przetłumaczenie zdań na j.angielski. PROSZE O POMOC!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 5 rozwiązań autor: mmalinka 18.4.2010 (14:05)
Nieznany wstaw podane w nawiasach czasowniki w odpowiednim czasie.(Past Simple & Present Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 21.4.2010 (20:09)

Podobne materiały

Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.

"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...

Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....

Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty

Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...

Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...

Przydatność 60% Angielski

Prace w załącznikach: - Przysłowa - Hotel - Idioms - Proszek - Angielski na śmiesznie - Czasowniki nieregularne

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji