Treść zadania

ola1916

Jakbyś nazwała wiosenneną-letnią kolekcję ubrań marki Butik?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    A Breath of Spring
    Spring Rainbow
    Dew Drop
    Solar Green

    ;)

Rozwiązania

  • totuuuiii

    to jeszcze zależy jakich ubrań
    - Lśnienie łąki
    - Budzenie kwiatów
    - Promień nadzieji

Podobne zadania

adampikus5 1) 10-letni syn Magdy, Piotr, potrzebuje nowe palto. Magda rozmawia o tym z Przedmiot: Marketing / Studia 2 rozwiązania autor: adampikus5 23.1.2012 (22:46)

Podobne materiały

Przydatność 100% Bentley - referat na temat marki

WSTĘP BENTLEY to angielska marka samochodów luksusowych, produkowanych przez firmę Bentley Motors Limited założonej przez Waltera Owena Bentleya 18 stycznia 1919r. Od roku 1931 korporacja należała do Rolls-Royce'a, jednak pod koniec lat dziewięćdziesiątych obie marki zostały kupione przez Volkswagena. Wskutek pewnych niedopatrzeń niemiecki koncern BMW, który jak się okazało...

Przydatność 50% Jakby wyglądało życie gdyby...

... woa krzepła w temperaturze -90C, a wrzała w -10C. Moim zdaniem nie istniałyby wtedy lądy. Wszystko pokrywałaby woda, która nigdy by nie zamarzła. W związky z tym nie istniałoby życie na Ziemi. Nie byłoby lodowców nawet na biegunach. Nie istniałaby zima i śnieg. W większości współczesnych klimatów na Ziemi woda ciągleby wrzała (może oprócz klimatów polarnych i...

Przydatność 85% Plan 3 letni (1947-1949)

Trzyletni plan odbudowy (1947 – 1949) : Opracowany przez KRN, a następnie przyjęty przez Sejm Ustawodawczy Plan Odbudowy Gospodarczej na lata 1947 – 1949 po raz pierwszy objął wszystkie dziedziny gospodarki narodowej. Uchwała sejmowa przewidywała „podniesienie stopy życiowej pracujących warstw ludności powyżej poziomu przedwojennego”, środkami zaś do osiągnięcia tego...

Przydatność 55% Znaczenie marki w wyborze żywności na tle innych czynników warunkujących zachowania konsumentów - znane marki żywności

Trochę historii Istnienie marek jest konsekwencją posiadania przez konsumentów niepełnych informacji o dostępności produktów, ich jakości i alternatywnych cenach. Sposób i znaczenie znakowania markami zmieniały się na przestrzeni wieków. Znakowanie produktów rozpoczęło się już w starożytności, kiedy np. na cegłach pojawiły się nazwy mające na celu identyfikację...

Przydatność 60% Analiza i ocena sukcesu marki Monnari na polskim rynku.

Spis treści: 1. O firmie 3 2. Grupa docelowa 3 3. Źródła przewagi konkurencyjnej 3 4. Racjonalne i emocjonalne korzyści nabywcy 3 5. Positioning Statement 4 6. Przewidywane kierunki rozwoju 4 1. O firmie Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1988 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. W kwietniu 2000...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji