Treść zadania

princesdomcia

Co sądzisz na temat gier komputerowych, w których zabija się przeciwników? Jak, według Ciebie, wpływają one na dzieci i młodzież? Odpowiedz w co najmniej pięciu zdaniach.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 1

    Uważam ,ze sa głupie, demoralizuja oraz uzalezniają

Rozwiązania

  • userphoto

    dzieci przez takie gry myla zeczywistosc z fikcja sa pobudzone i chca byc tacy jak w grach

  • userphoto

    MYŚLĘ ŻĘ NIEKTÓRE GRY SA WCIĄGAJACE I NIEDOBRE

  • owieska

    Uważam że są zupełnie niepotrzebne . Gdyż przez nie dzieci przenoszą świt wirtualny do świata realnego . Naśladując czynności które pojawiają sie w grach . Tym samym stają się złe , wulgarne i opuszczają się w nauce . (nic więcej nie wymyśliłam ) :)

  • userphoto

    Nie ma co młodych przyzwyczajać do zabijania . Strzelanina - mogą być nie koniecznie do żywych organizmów. To się utrwala w podświadomości i ma wpływ na zachowanie. traci się uczucia do ludzi ,dręczy zwierzaki. Wiadomo człowiek lubi rywalizacje ale to musi być przemyślane. Czasu zajmuje to jak każda inna gra czyli wpływ na naukę to zależy od grającego ., ale podświadomy wpływ na młoda psychikę jest duży. Kolejne życie ?? a w realu co ? Zabijać masę zwierzaków , a potem jaki szacunek dla otaczających nas pupili lub jak Mówił św. Franciszek braci mniejszych. Widać od czasu do czasu w telewizji co wyprawia się ze zwierzętami. ## Wszystko można tylko z wolna i ostrożna ##

  • userphoto

    Sądze że gry w któtych występuyje przemoc. Zabijanie innych przeciwników powinny być dzieciom w wieku od 4-15 roku życia powinny być zakazywane przez rodziców. Osobiście ja gram w takie gry lecz na www.gry.pl gdzie to nie jest aż tak straszne. Lecz gdy dziecko gra w takie gry zaczyna się buntować. Staje się agresywne dla rodzeństwa mlodszego lub rodziców lub jeszcze środowiska w szkole. Ja znam jednego takiego ucznia chodził on zemną do klasy i niezdał. Grał on właśnie w gry w których leje się krew itp.Dlatego uwazam ze te gry powinny BYC ZAKAZANE do wieku 15 lat

  • sonar

    Moim zdaniem tego typu gry wyzwalają u dzieci i młodzieży agresję.
    Gracze zatracają kontakt z rzeczywistym światem, zaczynają żyć w jego wirtualnej odmianie.
    Gry tego typu dają grającemu fałszywe poczucie własnej wartości - uzależnione od ilości pokonanych przeciwników.
    Trudno jest potem takim osobom normalnie funkcjonować wśród rówieśników.
    Poza tym gracze spędzają wiele czasu przy ekranie komputera, co nie pozostaje bez wpływu na ich zdrowie oraz wyniki w nauce.

Podobne zadania

tragedia Na temat papierosów Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: tragedia 28.3.2010 (22:04)
Martta Napisz kilka uwag na temat uczenia się. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Martta 11.4.2010 (14:11)
olio1997 napisz wypracowanie na temat: Dlaczego mpowinniśmy rozwijać swoje umiejętności Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olio1997 13.4.2010 (14:37)
angela16136 napisać recenzje na temat nowego filmu lub książki Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: angela16136 14.4.2010 (15:29)
aliss1997 wypracowanie na temat 80 dni dookoła świata Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: aliss1997 14.4.2010 (16:18)

Podobne materiały

Przydatność 75% Przemówienie na temat Gier Komputerowych

Drodzy koledzy i koleżanki. Na dzisiejszych zajęciach chciałem omówić ponury temat, który dotyczy chyba każdego z nas. Chodzi mianowicie o gry komputerowe. Notorycznie kaleczony jest język nie tylko polski a także angielski. Jedną z takich gier jest Tibia w, której padają takie słowa jak „Plax itans”, „przyszlem” lub „hoć”. Błędy te są popełniane przez wszystkich...

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa gier komputerowych

Ostatnio wiele słyszy się na temat niebezpieczeństw, płynących z gier komputerowych. Nie mogę zgodzić się z tezą zawartą w temacie. Wręcz przeciwnie, uważam, że gry komputerowe mają także wiele zalet. W mojej pracy chciałbym skupić się na pożytkach i niebezpieczeństwach płynących z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska mogę przywołać wiele różnych...

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych.

Coraz częściej spotykam się ze stwierdzeniem, że gry komputerowe uzależniają. Czy jest to prawda, czy tylko pusty slogan, który powtarzają dorośli, żeby oduczyć nas nawyku siedzenia godzinami przed komputerem? Celem moich rozważań będą pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska pragnę przywołać wiele różnych argumentów....

Przydatność 70% Literatura Fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG

Artur Strzałkowski klasa IVTD Temat: Literatura fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG. I Literatura podmiotu: 1. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom I Ostanie życzenie, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o., 1993. 2. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom II Miecz Przeznaczenia, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o.,...

Przydatność 80% Podział drukarek komputerowych

1. Definicja drukarki. Drukarka – komputerowe urządzenie peryferyjne, używane do drukowania tekstów i grafiki na papierze. Drukarki różnią się szybkością, jakością i techniką druku. Ze względu na technikę druku można wyróżnić: 2. Drukarki uderzeniowe. Wśród urządzeń wyjścia drukarki stanowią najbardziej zróżnicowaną grupę. Różnice dotyczą między innymi:...

0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji