Treść zadania

madzia1327

podaj przykłady przystosowań drapieżników i strategii obronnych ofiar ( przynajmniej 5)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    1 0

    Jedną z cech warunkujących przetrwanie organizmu jest pobieranie pokarmu. W tym celu zwierzęta wykształciły wiele przystosowań ułatwiających zdobywanie pożywienia i wspomagających je w walce z konkurencją, a jest ich tak wiele że nie sposób omówić wszystkie naraz. Zajmiemy się zatem drapieżnictwem. Jak wiadomo, drapieżnikiem jest organizm który poluje i odżywia się...
    chyba to nie wiem

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 55% Pojęcie strategii w literaturze przedmiotu

1.1. Strategia w ujęciu literatury przedmiotu Mówiąc o strategii przedsiębiorstwa nie sposób nie sięgnąć do etymologii tego słowa. Pochodzi ono z języka greckiego, w którym „stratós” znaczy „armia”, natomiast „ágein” – „dowodzić” . Pierwotnie wyrażenie „strategia” dotyczyło więc sztuki wojskowej. Używano go na określenie działu sztuki wojennej...

Przydatność 75% DOBÓR ASORTYMENTU JAKO ELEMENT STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA.

Asortyment oferowanych produktów musi być dopasowany do oczekiwań rynku docelowego. Należy podjąć decyzje w sprawie rozległości asortymentu (wąski, szeroki) oraz głębokości (płytki, głęboki) Szerokość asortymentu oznacza ilość linii produktów – grupa produktów w ramach klasy produktów, blisko powiązanych z racji działania w podobny sposób lub sprzedawanych tym samym...

Przydatność 85% OPAKOWANIE PRODUKTU JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA

Ważnym elementem obok ceny, promocji i produktu jest jego opakowanie. Dobrze zaprojektowane opakowania ułatwiają korzystanie z produktu i promują producenta. Wprowadzenie dobrego opakowania dla produktu wymaga kilku decyzji. Po pierwsze, trzeba zdefiniować pojęcie opakowania, to czym powinno ono być lub co powinno znaczyć dla produktu. Czy powinno zapewniać najlepszą jego ochronę,...

Przydatność 70% POZYCJONOWANIE MAREK JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA.

Pozycjonowanie jest czymś więcej niż tworzeniem wizerunku (image) firmy. Jest kreowaniem takiego wizerunku marki, który pozwoli na jej korzystne wyróżnienie wśród marek konkurencyjnych oraz zajęcie optymalnej pozycji na mapie percepcji rynku. Pozycjonowanie polega na wyborze najlepszych cech danej marki i określeniu stopienie nasilenia tych cech dla różnych marek. Przykładem...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji