Treść zadania
Autor: cesstea Dodano: 17.1.2011 (18:32)
MATEMATYKA kilka działan HELP!
a) 1 - 1 + 5 = ??
4 8 6
b) 4 - 1 + 5 = ??
9 6 12
c) 2 + 1 - 10 = ??
2 2 28
d) 4 x 1 = ??
5 5
e) 3 x 10 x 34 = ??
5 17 39
f) 7 : 4 = ?
8 5
g) 5 : 1 = ??
12 9
TYLE please!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Konto usunięte, 17.1.2011 (18:40)
1 =5
2=8
3=-7
4=4
5=1020
6=1.75
7=5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Magdalena088 17.1.2011 (18:47)
a)5 b)8 c)7 d)4 e)1020 f)1,75 g)5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
emika 17.1.2011 (19:11)
a) odp.5
b)odp.8
c)odp.-7
d)odp.4
e)odp.1020
f)odp.1,75
g)odp.5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
kjacek 17.1.2011 (19:17)
a) 5
b) 8
c) -7
d) 4
e) 1020
f) 1 i 3/4 = 1,75
g) 5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
macio129 19.1.2011 (19:30)
5
8
-7
4
1020
1.75
5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35) |
praca domowa z matematyki. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: nata199728 15.4.2010 (18:05) |
Mały Antek miał 32 znaczki . Kilka nowych znaczków dostał na urodziny Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: wera1051 3.5.2010 (08:59) |
Zadanie z matematyki [szkola podstawowa] Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 10 rozwiązań | autor: Xantino 7.5.2010 (20:49) |
zadanie z matematyki wyrazenia algebraiczne zad 4 ze str 29 kl. 6 zad. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: delfin1212 25.5.2010 (17:32) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
Przydatność 75% Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI
Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI Niezwykłe związki między liczbami mogą skłaniać do ogólniejszych refleksji; do zastanawiania się nad znaczeniem pojęcia liczby, nad naturą i potęgą matematyki. Wśród znanych wzorów, opisujących zależności wiążące ze sobą różne liczby, wybija się jeden, krótki, prosty, choć na pierwszy rzut...
0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań
2 0
sonar 17.1.2011 (22:20)
a)
1/4 - 1/8 + 5/6 = (sprowadzam ułamki do wspólnego mianownika- > 24)
= 6/24 - 3/24 + 20/24 =
= 3/24 + 20/24=
= 23/24
b)
4/9 - 1/6 + 5/12 = (sprowadzam ułamki do wspólnego mianownika -> 36)
= 16/36 - 6/36 + 15/36=
= 10/36 + 15/36=
= 25/36
c)
2/2 + 1/2 - 10/28 =
= 1 + 1/2 - 5/14 = ( sprowadzam ułamki do wspólnego mianownika -> 14)
= 1 + 7/14 - 5/14 =
= 1 i 7/14 - 5/14=
= 1 i 2/14=
= 1 i 1/7
d)
4/5 * 1/5 = 4/25
e)
3/5 * 10/17 * 34/39 = (skracam 5 z 10)
= 3/1 * 2/17 * 34/39=
= 6/17 * 34/39 = ( skracam 6 z 39 oraz 17 z 34)
= 2/1 * 2/13=
= 4/13
f)
7/8 : 4/5 =
= 7/8 * 5/4=
= 35/32=
= 1 i 3/32
g)
5/12 : 1/9 =
= 5/12 * 9/1 = (skracam 12 z 9)
= 5/4 * 3/1 =
= 15/4=
= 3 i 3/4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie