Treść zadania

IshidoMart

w okrewsie promocji kurtka kosztowała 360zł,a pozniej kosztowała 450 zł. o ile procent podniesiono cenę po okresie promocji ?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    460-360=90zł
    360:90=4
    100:4=25%

    Na 100% dobrze
    proszę o naj

Rozwiązania

  • userphoto

    450 zł -360 zł=90 zl

    90/360 x 100 %=25 %

    Podniesiono cenęo 25 %.

  • inrest

    360 zł to 100%
    450 zł to x%
    360x= 450razy 100%
    360x= 45000
    36X=4500
    X=4500/36
    x=125 %
    100-125=25%
    Cena wzrosla o 25 procent

  • kapitanskun

    360-450=90 zł

    można zauważyć że 90 zł to 1/4 część sumy czyli 0,25
    jeżeli 100%=360zł to 25%=90zł
    odp.podniesiono cene o 25% czyli 90zł

  • kwaga1999

    450zł-360zł=90zł
    Odp.Kurtka po promocji kosztuje o 90 zł drożej niż wcześniej.

  • chichotka011

    450 - 360 = 90

    90/360 = 1/4

    Odp. 25%

  • kamilkazad11

    450-360=90zł
    90/360 x 100 %=25 %
    Odp.:Podniesiono cenę o 25 %

  • kamcia836

    450-360=90zł
    90/360 x 100 %=25 %
    odp. cenę podniesiono o 25 %

  • userphoto

    450 zł-360zł= 90zł
    360 :90=4
    100:4=25 %
    podniesiono o 25%

  • wiki831

    360-100%
    450-x

    x=450*100/360=125%

    125-100=25

Podobne materiały

Przydatność 75% Efektywność promocji

wyklad o efektywności promocji

Przydatność 85% Rozwój idei promocji zdrowia

ROZWÓJ IDEI PROMOCJI ZDROWIA Tematem moich rozważań jest rozwój idei promocji zdrowia. W pracy tej należałoby się zastanowić czym jest zdrowie i jak jest rozumiane? Zdrowie- współcześnie jest przedmiotem zainteresowania nie tylko medycyny, ale również nauk społecznych: pedagogiki, psychologii, socjologii. Dyscypliny te przyjmują definicję Światowej Organizacji Zdrowia (WHO),...

Przydatność 100% Polska Agencja Promocji Turystyki

Polska Agencja Promocji Turystyki (PAPT) PAPT powstała w styczniu 1994 r., przekształcona z założonego w 1962 r. Centralnego Ośrodka Informacji Turystycznej (COIT); jest przedsiębiorstwem państwowym, któremu podlega 11 oddziałów regionalnych: w Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Jeleniej Górze, Koszalinie, Krakowie, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu; organem...

Przydatność 60% Masowe i zindywidualizowane metody promocji

Firmy stosujące orientację marketingową mają do dyspozycji cztery narzędzia marketingowe : produkt, cenę, kanały dystrybucji oraz promocję, czyli : „ działania informacyjno – nakłaniające ”, które mają się przyczynić do wzrostu popytu na towary danego przedsiębiorstwa i zmniejszenia elastyczności tego popytu. Promocja to komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem lub...

Przydatność 55% Pojęcie i funkcje promocji w gminie

Pojęcie i funkcje promocji w gminie Termin promocja zagościł na stałe już nie tylko w polskiej literaturze przedmiotu, ale stał się powszechnie stosowany wśród całego społeczeństwa. Najczęściej przyjmuje się, iż zbiór przedsięwzięć i technik, które mają na celu rozbudowę systemu komunikacji marketingowej ze swoimi pośrednikami, konsumentami,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 10 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji