Treść zadania
Autor: palusiaa19 Dodano: 15.1.2011 (17:19)
Zadanie 1.
a) Kangur w czasie 12 minut przebiegł 8 km. Z jaką średnią prędkością
poryszał się kangur? Wynik
podaj w km/h i w m/s
b) Pieszy idzie z prędkością 4 km/h. W jakim czasie przejdzie odległość 600 metrów?
c) Pies biegnie z prędkością 36 km/h.Jaką odległość pokona w ciągu 9 minut?
Zadanie 2.
Ślimak winniczek porusza się z prędkością 5 cm/min
Przedstaw za pomocą wzoru, jak w zależność od czasu( w minutach) zmienia się długość drogi ( w centymetrach) przebytej przez ślimaka.
b) Sporządź wykres tej zależności.
c) Odczytaj z wykresu, jaką drogę
przebył ślimak w ciągu 180 sekund.
Zadanie 3.
W pewnej korporacji koszt
przejazdu taksówką składa się z opłaty początkowej w wysokości 6 zł oraz opłaty 3,50 zł za każdy przejechany kilometr.
a) Ile złotych zapłaci pani Ania za przejazd taksówką tej koporacji do dworca PKP odległego o 9 km od jej miejsca zamieszkania?
b)Pan Jurek zapłacił za kurs 20 zł. Ile kilometrów przejechał taksówką?
c)Pan Adam zamówił taksówkę przez telefon
, w związku z czym przysługuje mu 10% rabatu. Ile zapłaci za przejazd 15 km?
Zadanie 4.
W II etapie wyścigu kolarskiego "Tour de Pologne" kolarz ma do mety jeszcze 180 km i jedzie ze średnią prędkością 45 km/h
a) Narysuj wykres przedstawiający, jak zmieniała się odległość kolarza od mety ( w kilometrach) w zależności od czasu(w godzinach).
b) Odczytaj z wykresu, w jakiej odległości mety, znajdował się kolarz po trzech godzinach jazdy
.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Piechur, poruszając się z prędkością x km/h, przebył przez 20 minut Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (16:17) |
Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04) |
Zadanie tekstowe 1 gim Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: kuniora1 7.4.2010 (18:46) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Przebieg działań wojennych w czasie Kampani Wrześniowej.
Pierwszego września 1939 roku około godz. 4.45, bez wypowiedzenia wojny, wojska niemieckie zgodnie z Fall Weiss, uderzyły na Polskę na całej długości polsko-niemieckiej granicy oraz z terytorium Słowacji. Pierwszym polskim miastem, na które spadły niemieckie bomby był Wieluń, o godz. 4.40 rozpoczął się niemiecki nalot dywanowy. Zginęło prawie 1.200 osób, ofiarami była...
Przydatność 65% Minutes of meeting
STAFF MEETING Minutes of the meeting held on Friday, 28 October at 8.45 am in canteen. PRESENT: Lisa – Manager Marta – Secretary Joanna – Staff Clodagh – Staff Agnieszka – Staff Kate – Staff Tom – Staff Lucy – Staff Julie – Staff Apologies: Sabina, Debbie, Mark MINUTES OF PREVIOUS MEETING: The minutes of the meeting on Friday, 21 October were read,...
Przydatność 85% Przebieg działań na froncie zachodnim w czasie I wojny światowej
(Trójprzymierze- Niemcy, Austro-Węgry, Włochy) (Trójporozumienie „Ententy”- Francja, Rosja, Wielka Brytania) - bitwa nad MARNĄ- początek września 1914- 1,5 mln Niemców przebiło się przez obronę belgijską i dotarły do rzeki Marny- tutaj opór im stawiły wojska francuskie kierowane przez gen. Josepha Joffre’a, które rychło przeszły do kontrofensywy; Paryż uratowano w...
Przydatność 65% Recenzja spektaklu "5 minut"
Ponad tydzień temu wybrałam się do Poznańskiego Teatru Animacji. Obejrzałam tam spektakl autorstwa Liliany Bardijewskiej o nazwie „5 minut”. Jest to sztuka przeznaczona dla młodzieży, mówiąca o wpływie mediów na nasze życie. Przedstawienie zostało wyreżyserowane przez Jerzego Moszkowicza, zaś scenografią zajął się Jacek Zagajewski. W spektaklu występują trzy...
Przydatność 60% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
konradeczek203 15.1.2011 (17:34)
daj odzielnie bo inaczej nikt tego niezrobi
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie