Treść zadania
Autor: witaszczyk1 Dodano: 13.1.2011 (13:28)
napisz w jakiej przygodzie bohaterów lektury DZIECI Z BULLERBYN chciałbyś wziąć udział i dla czego na jutro
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
napisz szczegółowy plan wydarzeń z książki przygody robinsona cruzoe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: domisia199 28.3.2010 (21:00) |
Napisz list do afrykańskiego chłopca Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Panterka007 29.3.2010 (16:51) |
napisz streszczenie książki ,,staroświecki sklep" Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: syl322 29.3.2010 (17:22) |
1.napisz wiązki frazeologiczne 2.napisz wyrazy rymujace sie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: jorju 29.3.2010 (18:34) |
napisz opowiadanie z dialogiem- moja droga do szkoły Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: klaudianap 29.3.2010 (19:55) |
Podobne materiały
Przydatność 75% "Dzieci z Bullerbyn" charakterystyka Lisy.
Moim ulubionym bohaterem literatury szwedzkiej jest Lisa, – jedna z głównych bohaterek i zarazem narratorka bardzo dobrze znanej w Polsce książki Astrid Lindgren – „Dzieci z Bullerbyn”, opowiadającej o codziennym życiu szarych rodzin w wiosce. Lisa to ośmioletnia dziewczynka. Mieszka w małej miejscowości Bullerbyn w Środkowej Zagrodzie (cała wioska dzieli się na trzy...
Przydatność 65% Napisz o przygodzie Parsifala z punktu widzenia właściciela szkoły rycerskiej.
Nazywam się Ziemowit. Jestem nauczycielem w szkole rycerskiej. Uczyłem takich sławnych rycerzy jak: Galahad, Parsifal i wielu innych. Dzisiaj chciałbym opowiedzieć dzieje Parsifala. Parsifal był dzielnym uczniem. We wszystkim dziedzinach, których uczono w naszej szkole był prymusem. Gdy skończył edukację w szkole wybrał się na dwór króla Artura, który przyjął go do...
Przydatność 90% Notatka z lektury Dorota Ekiert- Grabowska „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej”
Autorka książki pt.: „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej” w rozdziale pierwszym zaznacza, że dla dzieci w wieku szkolnym głównymi grupami społecznymi są rodzina, klasa szkolna i inne grupy rówieśnicze. To właśnie tam młode jednostki szukają akceptacji. Ekiert- Grabowska wyjaśnia co kryje się pod pojęciem grupa. Pisze, że „ o grupie możemy mówić,...
Przydatność 65% Biorąc pod uwagę głównego bohatera i jego stosunki z córkami napisz, na temat relacji: rodzice – dzieci.
Honoriusz Balzak w swojej powieści pod tytułem „Ojciec Goriot” zarys życia ludności Paryża w latach dwudziestych XIX wieku. Przedstawił nam miasto, zwyczaje Paryżan, spędzanie wolnego czasu, problemy i radości. Jednak na podstawie głównego, tytułowego bohatera porusza problemy ogólnoludzkie i ponadczasowe jak naiwność i zaślepienie miłości rodzicielskiej wobec dzieci, jak...
Przydatność 75% Napisz rozprawkę,w której przekonasz rodziców,że warto wysyłać dzieci na wycieczki szkolne
Wiele dzieci nie ma możliwości wyjeżdżania na wycieczki z różnych powodów. Często są to problemy materialne albo rodzinne.Młodzi ludzie nie mają okazji poznawania nowych ciekawych miejsc.Często słyszymy: „podróże kształcą”, więc dlaczego niektórzy nie mogą z nich skorzystać? Moim zadaniem jest przekonanie wszystkich rodziców do wysyłania dzieci na wycieczki szkolne i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
sonar 20.1.2011 (20:43)
Chciałabym razem z dziećmi z Bullerbyn wyruszyć nocą na poszukiwanie Wodnika.
O istnieniu Wodnika dzieci usłyszały od młynarza Jana. Powiedział on , że zobaczył tego stworka siedzącego na kamieniu, w wodzie , tuż obok zapory młyńskiej. Wodnik grał na skrzypcach a melodia, którą grał była tak piękna, że młynarz aż się popłakał ze wzruszenia.
Jan pokazał dzieciom , w którym miejscu siedział Wodnik i zapewnił je , że stworek pojawia się tylko nocą.
Dzieci postanowiły przyjść nocą na wskazane miejsce i na własne oczy zobaczyć Wodnika. Postanowiły też, że nic nie powiedzą rodzicom o swoim pomyśle.
Udało im się nocą wymknąć z domów i poszli w kierunku zapory młyńskiej. Droga prowadziła przez ciemny las i dziewczynki trzymały się za ręce by dodać sobie otuchy.
Gdy już doszli na miejsce Lasse powiedział , że teraz każdy pojedynczo pójdzie zobaczyć Wodnika.
Sam poczołgał się w kierunku kamienia by sprawdzić czy Wodnik już jest.
Reszta dzieci podzieliła się na dwie grupy i też po cichu poszła w kierunku zapory.
Gdy dziewczynki podeszły bliżej zobaczyły , że na kamieniu naprawdę siedzi Stworek i usłyszały , że gra. Nie grał jednak na skrzypcach tylko na grzebieniu i nie był to Wodnik tylko Lasse, który w ten sposób nabrał resztę dzieci.
Chciałabym wziąć udział w tej przygodzie bo , miała w sobie dreszczyk emocji.
Dzieci zachowały się trochę inaczej niż zwykle - nie zapytały rodziców o zgodę na nocne wyjście (czyli zachowały się jak zwykle dzieci)
Wędrówka przez ciemny las też dostarczyła odpowiednich przeżyć .
I finał tej przygody był śmieszny - dzieci zamiast wodnika zobaczyły gołego Lassego.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie