Treść zadania

marzenatrusiak

Pan Wiesiek,wlasciciel sklepu RTV,kupil w hurtowni 25 odtwarzaczy w cenie 1375zl. za sztuke.
Kiedy udalo mu sie je wszystkie sprzedac,obliczyl,ze przyniosly mu one 4450zl.zysku.Ile kosztowal odtwarzacz w sklepie pana Wieska?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    25 * 1375 = 34375
    zysk - 4450
    34375 + 4450 = 38825
    38825 : 25 = 1553

    W sklepie pana wieska odtwarzacz kosztował 1553 zł

Rozwiązania

  • cloud18

    25*1375=34375 zł
    34375+4450=38825 zł
    38825:1553 zł.
    Każdy z odtwarzaczy pan Wiesiek sprzedawał po 1553 zł.

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% List reklamacyjny. List na 120-150 słów.W czasie pobytu w Londynie kupiłaś odtwarzacz płyt CD po promocyjnej cenie. Niestety po kilku dniach odtwarzacz przestał działać. Postanowiłaś napisać list do menadżera sklepu:określ cel listu i okolicz

Dear Sir or Madam, I am writing to complain about a CD player, which I bought in your shop one month ago. I have used this CD player for 3 days . Now, this product stopped working I can not understand how such a player of good mark is simply damaged. I do not know what has happened. I must assure you that I am not to blame for what happened. I must assure you that I...

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Baza danych sklepu komputerowego

baza danych sklepu komputerowego

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji