Treść zadania
Autor: xx123 Dodano: 11.1.2011 (18:26)
a)3/5x + 1/2y=2
1/2(2x-y)=2
b)4p/9-5r/3=1 i 5/6
2p/3+2r/3=-0.1
może być tylko jeden z podpunktów
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
nogoodbuy 11.1.2011 (18:36)
a) 3/5x + 1/2y - 2 =0
x - 1/2y-2 = 0
8/5x - 4 = 0
8/5x = 4
x = 4 * 5/8
x = 5/2
5/2 - 1/2y - 2 = 0
-1/2y = 2 - 5/2
-1/2y = -1/2
y=1Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
rozwiąż układ równań metodą przeciwstawnych współczynników Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xx123 11.1.2011 (17:11) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
ewka13 11.1.2011 (18:53)
a)
\begin {cases} \frac {3} {5}x +\frac {1} {2}y =2 /*10 \\ \frac {1} {2}(2x-y) = 2 /*2 \end {cases}
\begin {cases} 6x+5y = 20 \\ 2x -y = 4 /*5 \end {cases}
\begin {cases} 6x+5y = 20 \\ 10x -5y = 20 \end {cases}
--------------------------------------------------------------
16x = 40
x = 2,5
6*2,5 +5y = 20
5y = 20 - 15
y = 1
\begin {cases} x=2,5 \\ y = 1 \end {cases}
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie