Treść zadania
Autor: Konto usunięte Dodano: 10.1.2011 (16:22)
plizz pomóżcie to tylko 2 przykłady
Ułóż równania do podanych rysunków( są w załączniku i tylko zad 5 z osiami)
Daje naj!!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
cloud18 10.1.2011 (17:15)
1.
1/2x + x + 2 1/2x = 9
4x=9
x=2,25Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
dla kazdej z podanych liczb znajdz liczbę półtora raza od niej większą Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: dorota32 14.4.2010 (21:35) |
BŁAGAM POMÓŻCIE TO NA JUTRO!!! JA JESTEM TYLKO DO 20.50 NA KOMPIE! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 18.4.2010 (20:37) |
Pomóżcie bo potrzene na jutro . nie wiem tylko obliczeń Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: klaudka33_11 20.4.2010 (17:16) |
Tylko szybko plizz Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: damianOlecko 25.4.2010 (23:37) |
Oblicz x : a) 3,75 razy x = 39 Nie wiem tylko tego jednego.... jest jakieś Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: matina55 3.5.2010 (12:16) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
sonar 10.1.2011 (17:37)
Zad5.
a)
1/2x+ x + 2i 1/2 x = 9
1 i 1/2 x + 2 i 1/2x= 9
4x= 9
x= 9:4
x= 2,25
spr.
1/2x+ x + 2i 1/2 x = 9
1/2 * 2,25 + 2,25 + 2 i 1/2 * 2,25= 9 (zamieniam 2,25 na 2 i 1/4)
1/2 * 2 i 1/4 + 2 i 1/4 + 2 i 1/2 * 2 i 1/4=9
1/2 * 9/4 + 2 i 1/4 + 5/2 * 9/4= 9
9/8 + 2 i 1/4 + 45/8 = 9
9/8 + 2 i 2/8 + 45/8= 9
2 i 56/8 = 9
9 = 9
L=P
b)
x+ 1/2x + 3 + 1/5x = 6,4
x+ 5/10x + 2/10x= 6,4 - 3
1 i 7/10x= 3,4
x= 3,4 : 1i 7/10
x= 3 i 4/10 : 17/10
x= 34/10 : 17/10
x= 34/10 * 10/17 (skracam 34 z 17 oraz 10 z 10)
x= 2/1 * 1/1
x= 2
spr.
x+ 1/2x + 3 + 1/5x = 6,4
2 + 1/2 * 2 + 3 + 1/5 * 2= 6,4
2 + 2/2 + 3 + 2/5= 6,4
2+1 + 3 + 4/10 = 6,4
6 i 4/10 = 6,4
6,4 = 6,4
L=P
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie