Treść zadania
Autor: aguska5543 Dodano: 3.5.2010 (17:09)
O ile procent wzrosła cena chleba, jeśli kosztuje 125% ceny pierwotnej?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
cecylka58 3.5.2010 (17:40)
zad:
100% - stara cena chleba
125% - nowa cena
125% - 100% = 25%
Odp:Cena chleba wzrosła o 25%.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Adelajda23k 7.5.2010 (13:16)
cena pierwotna to 100% więc:
125%-100%=25%
Odp: Cleb podrożał o 25%Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
cene towaru obnizono o 15% a po jakims czasie o 10% ile kosztuje po obnizkach Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: gabi666 12.4.2010 (17:51) |
cene towaru obnizono o 15% a po jakims czasie znowu o 10% ile kosztuje ten Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: gabi666 12.4.2010 (17:57) |
Kurtka po obniżce o 10%kosztuje 630zł oblicz cene kurtki przed obniżką Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: olika12 18.4.2010 (20:45) |
Cena zmywarki do naczyń zmalała z 1599 zł do 1299zł. O ile procent Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Damier 21.4.2010 (17:11) |
GRUSZKI :D CENA (ZADANIE Z KOLA MATEMATYCZNEGO Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: Toomek 29.4.2010 (17:37) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 65% Cena
Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)
Przydatność 65% Cena
CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...
Przydatność 65% Cena
CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
0 0
pawexjon 3.5.2010 (17:11)
o 25 procent
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie