Treść zadania

lafatra15

Zeby latwo zapamietac temat z lekcji trzeba narysowac "mape mysli".
Chodzi o to aby narysowac chmurke w niej np.: koale.Od chmurki idzie 5 strzalek rysuje sie w jednej:
1 nie pije wody
2 nie jest niedzwiedziem
3 je eukaliptusa
4 jest przyjazny dla ludzi
5 nie mozna trzymac go w domu
Iza

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    banan
    1.wisi na drzewach
    2.zolty
    3.ksztalt rogalika
    3.owoc jadalny


    a wog ile tego?:)

Rozwiązania

Podobne zadania

tragedia Na temat papierosów Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: tragedia 28.3.2010 (22:04)
Martta Napisz kilka uwag na temat uczenia się. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Martta 11.4.2010 (14:11)
olio1997 napisz wypracowanie na temat: Dlaczego mpowinniśmy rozwijać swoje umiejętności Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olio1997 13.4.2010 (14:37)
angela16136 napisać recenzje na temat nowego filmu lub książki Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: angela16136 14.4.2010 (15:29)
aliss1997 wypracowanie na temat 80 dni dookoła świata Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: aliss1997 14.4.2010 (16:18)

Podobne materiały

Przydatność 70% Prowadzenie lekcji - temat: Sawanny

Sawanny występują na znacznych obszarach Afryki i Ameryki Południowej na północ i południe od strefy lasów równikowych, a także w Indiach, wschodniej Australii czy na pograniczu meksykańsko-amerykańskim. Nomadzi ludzie żyjący w strefie sawann Życie ludzi jest bardzo utrudnione. Głównymi problemami z jakimi muszą się borykać są: suchy klimat, pustynnienie terenu, który...

Przydatność 50% Scenariusz lekcji języka hiszpańskiego. Temat: ¿Dónde vives? - verbos regulares y muebles

SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO Klasa: I gimnazjum Czas: 45 min. Temat: ¿Dónde vives? - verbos regulares y muebles. Cel główny: Uczeń potrafi: - GRAMATYKA: odmienic w czasie teraźniejszym czasowniki z grupy II -er i III -ir, - LEKSYKA: operować podstawowymi zwrotami w zakresie sytuacji codziennych: pytanie o drogę; opisac pomieszczenia domu; Formy pracy: -...

Przydatność 100% List Do Koleżanki zeby nie robila sobie tatuaża

Liebe Freundin! Bei mir ist alles in Ordnung. Momentan muss ich viel lernen, weil ich mein Abitur habe. Ich treffe mich nich so oft mit Freunden und ich habe nicht so viel Zeit fuer mich selber. Das macht aber nichts. Bei dir gibt es aber Neuigkeiten. Du hast mir geschrieben, dass du die Taetowierung haben willst. Ich weiss aber wirklich nicht, ob das eine gute Idee ist. Bist du sicher,...

Przydatność 80% konspekt lekcji

Przydatność 50% Konspekt lekcji

1. 12 styczeń 2004, studenci I roku pedagogiki 2. Miejsce kontroli i oceny w procesie kształcenia TEMAT: „Na czym polega ocena pracy ucznia?” 3. LEKCJA MIESZANA 4. CELE DYDAKTYCZNE: POZNAWCZE: Po zakończeniu zajęć student powinien wiedzieć: • co to jest ocena w procesie kształcenia • jakie są rodzaje oceny • jakie są zasady oceniania ucznia • jakie są kryteria...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji