Treść zadania

Fresh

Opisz regiony turystyczne Polski, które mogą stać się atrakcją turystyczną Europy i świata. Proszę o szybką odpowiedz. Z góry dzięki. ( za najlepsze oczywiście najlepsza odp.)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 55% Karpaty jako region turystyczny, wypoczynkowy, uzdrowiskowy.

Karpaty są to góry położone w południowo-wschodniej części Polski. Dzielą się one na Karpaty Wschodnie i Zachodnie. Jest to region turystyczny, wypoczynkowy jak i uzdrowiskowy. W tej chwili postaram się przytoczyć parę przykładów na uzasadnienie powyższej wypowiedzi. Karpaty można nazwać regionem turystycznym dlatego ze co roku jest odwiedzany przez grono zwolenników...

Przydatność 75% Walory i zagospodarowanie- Karpaty jako region turystyczny

Karpaty to długi pas górski rozciągający się przez pięć państw: Polskę, Słowację, Ukrainę, Czechy i Rumunię. Karpaty są bardzo popularnym regionem turystycznym w Polsce. Jako jedyny region w kraju obejmuje teren wysokogórski. Przez cały rok Karpaty są pełne turystów, uprawiających wędrówki górskie, a w czasie zimy cieszą się powodzeniem wśród narciarzy. Zachodnia...

Przydatność 60% Region gdański.

Obejmuje: POBRZEŻE KASZUBSKIE, MIERZEJĘ HELSKA, ŻUŁAWY WIŚLANE, WYSOCZYZNĘ ELBLĄSKĄ, RÓWNINĘ WARMIŃSKĄ, WYBRZEŻE STAROPRUSKIE. - Występują tu wszystkie typy krajobrazu nadmorskiego oraz krajobraz deltowy. - Linia brzegowa jest dobrze rozwinięta i urozmaicona - Występują stromo opadające klify brzegowe. Największą wysokość osiąga klif w rejonie ORŁOWA - Wysoczyzny...

Przydatność 75% Rynek turystyczny

Definicja rynku 1. Rynek turystyczny jest to zbiór aktualnych lub potencjalnych nabywców produktu turystycznego. 2. Rynek turystyczny jest to ogół stosunków wymiennych towarowo-pieniężnych między instytucjami i osobami sprzedającymi dobra oraz usługi turystom reprezentującymi podaż oraz osobami i instytucjami nabywającymi te dobra i sługi stanowiące przedmiot potrzeb...

Przydatność 75% Produkt Turystyczny

Geografia Hotelarstwa produkt turystyczny Charakterystyka docelowego segnemtu rynku *prace w załącznikach

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji