Treść zadania

plejbus

PILNEE POMOCY...!!!! ZAKŁADAJĄC,ŻE CHOPIN GRAŁ NA FORTEPIANIE 6 GODZIN DZIENNIE OBLICZ ILE SEKUND SPRZEDZAŁ PRZY INSTRUMENCJE TYGODNIOWO!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

  • shihanjiu

    jedna godzina to 3600 sekund wiec 6

    6*3600=21600

    tyle dziennie, tydzien ma 7 dni wiec

    7*21600=151200sekund

    pozdrawiam

  • userphoto

    7[dni]*6[h]=42[h]
    1h=3600sek
    42*3600=151200sek

    nie ma za co...

  • userphoto

    Proszę, nie krzycz ;)

    1 godzina - 3600 sekund

    6 * 3600 = 21600 sekund dzienie
    21600 * 7 = 151200 sekund tygodniowo

  • userphoto

    6h * 7=42h
    1h=60 min
    1min=60 sek

    60 * 60=3600

    42 * 3600sek=151200sek

    Odp:Chopin grał na fortepianie 151200 sekund tygodniowo.

  • patrykpol

    to tak 1h-3600s tak??

    6x3600 -21600

    i tydzień ma 7 dni to:

    7x 21600 -151200 s
    pozdro :P

  • userphoto

    1godz -3600s 6 * 3600 = 21600 7x 21600 -151200 s

  • userphoto

    151200 TO DOBRA ODPOWIEDZ. PATRZ NA ICH OBLICZENIA.

  • sonar

    1 h = 3600 s

    dziennie Chopin grał 6 h

    6*3600= 21600

    czyli dziennie spędzał przy instrumencie 21600 s

    a tygodniowo :

    7 * 21600 s= 151 200

    Tygodniowo Chopin spędzał przy instrumencie 151 200 s.

  • userphoto

    7\ dni \cdot6\ godzin \cdot60\ minut \cdot60\ sekund=151\ 200\ sekund

  • userphoto

    6 godzin x 7 dni(1 tydzień)=42 godziny
    1 minuta=60 sekund
    60 minut=1 godzina
    42 godz. x 60 min=2520min
    2520min. x 60 sek.=151200
    grał 151200 sekund

  • wiki831

    151200 s

Podobne zadania

napi Pomocy!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: napi 30.3.2010 (14:21)
princess13 Matematyka ! Pliska pomocy ! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: princess13 12.4.2010 (20:14)
Yeti600 Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35)
manfred pomocy skala Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 6 rozwiązań autor: manfred 15.4.2010 (21:06)
Piesek_228 POMOCY!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Piesek_228 19.4.2010 (14:43)

Podobne materiały

Przydatność 70% Zapisywanie godzin.

14:00 Oficjalnie (O): Es ist genau vierzehn Uhr. Potocznie (P): Es ist zwei. 14:06 O - Es ist vierzehn Uhr sechs. P -Es ist sechs vor zwei. 14:15 O -Es ist vierzehn Uhr funf- zehn. P -Es ist viertel nach zwei. 14:25 O -Es ist vierzehn Uhr funfundzwanzig. P -Es ist funf vor halb drei. 14:30 O -Es ist vierzehn Uhr dreiBig. P -Es ist halb drei. 14:35 O -Es ist vierzehn Uhr funfund-...

Przydatność 75% Chopin

Chopin Fryderyk Franciszek (1810-1849), kompozytor i pianista polski. Urodzony w Żelazowej Woli, był synem Justyny z Krzyżanowskich i Mikołaja Chopina, nauczyciela pochodzącego z Lotaryngii. Od 1816 uczył się gry na fortepianie u W. Żywnego, od 1822 - kompozycji u J. Elsnera. 1823-1826 był uczniem Liceum Warszawskiego, 1826-1829 uczniem J. Elsnera w Szkole Głównej Muzyki w Warszawie....

Przydatność 65% Chopin.

Fryderyk Franciszek Chopin - kompozytor i pianista polski, urodzony 1 marca 1810 (według oświadczeń samego artysty i jego rodziny) lub 22 lutego (według metryki chrztu, sporządzonej kilka tygodni po urodzeniu) we wsi Żelazowa Wola koło Sochaczewa, na Mazowszu, w ówczesnym Księstwie Warszawskim. Dwór w Żelazowej Woli stanowił posiadłość hrabiów Skarbków. Ojciec kompozytora...

Przydatność 100% Dwadzieścia Godzin- opowiadanie fantazy

(opowiadanie na poziomie gimnazjum) Było jeszcze ciemno, gdy SorA otworzyła zaspane oczy. Tak wczesna pora wstawania nie była koniecznością, ale doświadczona nauczycielka dłuższe wylegiwanie się w łóżku uważała za zupełne marnotrawienie czasu. - Doba ma tylko dwadzieścia magicznych godzin, wiec przespanie więcej niż sześciu jest totalnym lenistwem i brakiem...

Przydatność 75% Łańcuch pomocy

1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...

0 odpowiada - 0 ogląda - 12 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji