Treść zadania
Autor: edynow134 Dodano: 14.12.2010 (16:35)
(X-3)DO KWAD.=16X+9
(X-1)(X+2)=X+8
(2X+1)(X+2)=5X+2
(3X-2)DO KWAD.=12-12X
(X-1)DO KWAD.=(2X+1)do kwad.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
wielokąty i okręgi PILNE!!!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: IcyHot 29.3.2010 (19:33) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Pilne na jutro. Pomóżcie mi. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:36) |
Matematyka. Zadania tekstowe-równania ;/ Bardzo proszę o pomoc :) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: darka120 7.4.2010 (18:35) |
Pilne! Na jutro! 1 gim! Równania, zadania tekstowe Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kuniora1 7.4.2010 (19:36) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Kultura wczoraj i dziś
Kultura kreuje nasz charakter, wpływa na nasze zachowania w dorosłym życiu. Kultura jest terminem wieloznacznym, interpretowanym w różny sposób przez przedstawicieli różnych nauk. Można ją określić jako ogół wytworów ludzi, zarówno materialnych, jak i niematerialnych: duchowych, symbolicznych (takich jak wzory myślenia i zachowania). Tak mówi encyklopedia. Kiedy jednak...
Przydatność 50% Prawo wczoraj i dziś
Każda wspólnota ludzka stara się mieć reguły i wzorce pomagające ludziom współżyć i utrzymywać porządek; określony system wartości, niezbędny do budowy życia społecznego; przepisy, które określałyby jakie postawy i zachowania są akceptowane, a jakie nie; normy będące spoiwem każdej wspólnoty ludzkiej, porządkujące życie społeczne, zapewniające ludziom poczucie...
Przydatność 50% Ochrona środowiska wczoraj i dziś
Ochrona środowiska jest stałym elementem rozwoju cywilizacji. W dawnych epokach była to oczywiście ochrona w nieco innym rozumieniu niż dzisiejsze. Oznaczało to wówczas raczej chronienie pewnych elementów środowiska ze względów religijnych lub estetycznych, ale też racjonalne gospodarowanie, zwłaszcza tymi zasobami przyrody, które były najbardziej ograniczone. Wszystkie te powody...
Przydatność 50% Die Schule Gestern und Heute - Szkoła wczoraj i dziś
Frher war in der Schule Ordnung und Strenge. Unsere Groeltern hatten Stunden in Mdchen- und Jungenklassen. Sie waren often bestrafen und die Lehrer behandelten ihr ungezogen. Sie hatten keine Sporthalle und arme Klassenzimmer. Die Schler waren ruhig und artig, weil sie geschlagen waren. Jungen und Mdchen trugen Schnen. Sie hatten keine Mitspracherechte. Alte Schule war langweilen und...
Przydatność 60% "Bo wykonać mi trzeba dzieło wielkie, pilne, bo z tych kruszców dla siebie serce wykuć muszę [...]" (L. Staff). Czy człowiek może być kowalem swojego
WSTĘP. A. Znane przysłowie mówi, że każdy jest kowalem swojego losu. Mądrość ludowa każe wierzyć w możliwość kreowania własnego życia, nadawania mu kształtu zbliżonego do naszych marzeń i pragnień. Przekonanie to wydaje się bliskie także L. Staffowi, którego słowa stanowią inspirację niniejszych rozważań. Poeta, czyniąc bohaterem wiersza symbolicznego kowala -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie