Treść zadania

edynow134

(X-3)DO KWAD.=16X+9
(X-1)(X+2)=X+8
(2X+1)(X+2)=5X+2
(3X-2)DO KWAD.=12-12X
(X-1)DO KWAD.=(2X+1)do kwad.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

IcyHot wielokąty i okręgi PILNE!!!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: IcyHot 29.3.2010 (19:33)
kisses zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kisses 6.4.2010 (13:28)
kisses Pilne na jutro. Pomóżcie mi. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kisses 6.4.2010 (13:36)
darka120 Matematyka. Zadania tekstowe-równania ;/ Bardzo proszę o pomoc :) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: darka120 7.4.2010 (18:35)
kuniora1 Pilne! Na jutro! 1 gim! Równania, zadania tekstowe Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kuniora1 7.4.2010 (19:36)

Podobne materiały

Przydatność 65% Kultura wczoraj i dziś

Kultura kreuje nasz charakter, wpływa na nasze zachowania w dorosłym życiu. Kultura jest terminem wieloznacznym, interpretowanym w różny sposób przez przedstawicieli różnych nauk. Można ją określić jako ogół wytworów ludzi, zarówno materialnych, jak i niematerialnych: duchowych, symbolicznych (takich jak wzory myślenia i zachowania). Tak mówi encyklopedia. Kiedy jednak...

Przydatność 50% Prawo wczoraj i dziś

Każda wspólnota ludzka stara się mieć reguły i wzorce pomagające ludziom współżyć i utrzymywać porządek; określony system wartości, niezbędny do budowy życia społecznego; przepisy, które określałyby jakie postawy i zachowania są akceptowane, a jakie nie; normy będące spoiwem każdej wspólnoty ludzkiej, porządkujące życie społeczne, zapewniające ludziom poczucie...

Przydatność 50% Ochrona środowiska wczoraj i dziś

Ochrona środowiska jest stałym elementem rozwoju cywilizacji. W dawnych epokach była to oczywiście ochrona w nieco innym rozumieniu niż dzisiejsze. Oznaczało to wówczas raczej chronienie pewnych elementów środowiska ze względów religijnych lub estetycznych, ale też racjonalne gospodarowanie, zwłaszcza tymi zasobami przyrody, które były najbardziej ograniczone. Wszystkie te powody...

Przydatność 50% Die Schule Gestern und Heute - Szkoła wczoraj i dziś

Frher war in der Schule Ordnung und Strenge. Unsere Groeltern hatten Stunden in Mdchen- und Jungenklassen. Sie waren often bestrafen und die Lehrer behandelten ihr ungezogen. Sie hatten keine Sporthalle und arme Klassenzimmer. Die Schler waren ruhig und artig, weil sie geschlagen waren. Jungen und Mdchen trugen Schnen. Sie hatten keine Mitspracherechte. Alte Schule war langweilen und...

Przydatność 60% "Bo wykonać mi trzeba dzieło wielkie, pilne, bo z tych kruszców dla siebie serce wykuć muszę [...]" (L. Staff). Czy człowiek może być kowalem swojego

WSTĘP. A. Znane przysłowie mówi, że każdy jest kowalem swojego losu. Mądrość ludowa każe wierzyć w możliwość kreowania własnego życia, nadawania mu kształtu zbliżonego do naszych marzeń i pragnień. Przekonanie to wydaje się bliskie także L. Staffowi, którego słowa stanowią inspirację niniejszych rozważań. Poeta, czyniąc bohaterem wiersza symbolicznego kowala -...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji