Treść zadania
Autor: syla17 Dodano: 13.12.2010 (17:15)
Zad.1 Rozwiąż podane układy równań metodą przeciwnych współczynników.
a) {3x+y=5
2x-y=0
b) {2x-y=5
x+y=4
c) {-x-y=-6
-x+y=2
Zad.2 Rozwiąż podane układy rownań dowolną metodą.
a) {y+2-(3-x)=0
{x-2=5-(2-y)
b) {3(x-y)+4x=8
{3(x-5y)=5-9y
Pomóżcie proszę na jutro!!!!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Konto usunięte, 20.12.2010 (16:47)
1.
5x=5/:5 y=5-3*1
x=1 y=2
3x=9/:3 y=4-3
x=3 y=1
-2x=-4/:(-2) y=2+2
x=2 y=4
2.
{y+2-3+x=0 y=3-2-x
x-2=5-2+y y=3-2-3
{x-2-y=5-2 y=-2
x+2+y=3
2x=6/:3
x=3
{3x-3y+4x=8 -6y=-3x+5
3x-15y=5-9y -6y=-3*21/11+5
{3x-6y=5 -6y=63/11/:(-6)
7x-3y=8 y=-66/63
{3x-6y=5
-14x+6y=16
-11x=21/:(-11)
x=21/11Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 5x + 9y = -2 4x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:19) |
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 6x - 4y = -3 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:44) |
Sprawdź, czy liczba 2 spełnia podane równanie. a) 4x + 5=21 b)4x + Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: jessica252 17.4.2010 (11:21) |
sprawdz , czy podane obok liczby spełniają , równania a) 3b-7=20 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 11 rozwiązań | autor: robert193 12.5.2010 (19:58) |
sprawdzi czy podane liczby spełniają równania 12-(5a+6)+7a=6 1 ; - Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: robert193 12.5.2010 (20:05) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
krejzolka77 13.12.2010 (18:15)
1.
5x=5/:5 y=5-3*1
x=1 y=2
3x=9/:3 y=4-3
x=3 y=1
-2x=-4/:(-2) y=2+2
x=2 y=4
2.
{y+2-3+x=0 y=3-2-x
x-2=5-2+y y=3-2-3
{x-2-y=5-2 y=-2
x+2+y=3
2x=6/:3
x=3
{3x-3y+4x=8 -6y=-3x+5
3x-15y=5-9y -6y=-3*21/11+5
{3x-6y=5 -6y=63/11/:(-6)
7x-3y=8 y=-66/63
{3x-6y=5
-14x+6y=16
-11x=21/:(-11)
x=21/11
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie