Treść zadania

mira31130

UŻYWAJĄC PERSWAZJI PRZEKONAJ KOLEGĘ ABY ODDAWAŁ CI DRUGIE ŚNIADANIE.

DAJE NAJ.......)))

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

mira31130 UŻYWAJĄC PERSWAZJI PRZEKONAJ KOLEGĘ ABY ODDAWAŁ CI DRUGIE Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: mira31130 13.12.2010 (12:16)

Podobne materiały

Przydatność 50% Współcześni poeci moralnej perswazji.

O kogo chodzi? O bardzo różnych twórców polskich II połowy XX, którzy w bardzo różnej formie podejmowali tematykę etyczną. Na ogół przeciwstawiali się pustce moralnej PRL-u. Klasyk Herbert, sceptyczna Szymborska, moralista Miłosz, poeci Nowej Fali i wbrew wszystkiemu pogodny ksiądz Jan Twardowski- oto twórcy, których proponuję wymienić przy omawianiu tematu. JAK ZACZĄĆ...

Przydatność 55% Metody perswazji w reklamie

Trudno wyobrazić dziś sobie świat bez reklamy. Reklama jest nieodłącznym i nieodzownym elementem we współczesnej cywilizacji. Nie przez wszystkich lubianym ,ale koniecznym. Często wydaje się głupawa, irytuje. Akceptujemy jej obecność ,rozumiemy jej konieczność, ale drażni nas jej natrętność , gdyż reklama wciska się we wszystkie obszary otaczającej nas...

Przydatność 85% Drugie życie

W każdej instytucji, obok organizacji formalnej istnieje sfera niesformalizowanych stosunków organizacyjnych zwana organizacją nieformalną. W socjologii za organizację nieformalną uważa się „wytwór spontaniczny (. . .) , który porządkuje codzienne życie poza układami sformalizowanymi i który uzupełnia i wypełnia luki w organizacji formalnej” (Szczepański 1972, s. 236.)....

Przydatność 70% Reklama społeczna jako środek perswazji

„Reklama społeczena jako środek skutecznej perswazji” Pierwotnym założeniem reklamy było dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i sprzedanie (dosłownie i w przenośni) danego towaru. Jednak spece od marketingu dostrzegli w tym sposobie dotarcia do drugiego człowieka możliwość wywołania społecznie pożądanych postaw i zachowań. Reklama społeczna – proces...

Przydatność 60% Językowe środki perswazji w reklamie

praca doc

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji