Treść zadania
Autor: mira31130 Dodano: 13.12.2010 (14:14)
UŻYWAJĄC PERSWAZJI PRZEKONAJ KOLEGĘ ABY ODDAWAŁ CI DRUGIE ŚNIADANIE.
DAJE NAJ.......)))
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
UŻYWAJĄC PERSWAZJI PRZEKONAJ KOLEGĘ ABY ODDAWAŁ CI DRUGIE Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mira31130 13.12.2010 (12:16) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Współcześni poeci moralnej perswazji.
O kogo chodzi? O bardzo różnych twórców polskich II połowy XX, którzy w bardzo różnej formie podejmowali tematykę etyczną. Na ogół przeciwstawiali się pustce moralnej PRL-u. Klasyk Herbert, sceptyczna Szymborska, moralista Miłosz, poeci Nowej Fali i wbrew wszystkiemu pogodny ksiądz Jan Twardowski- oto twórcy, których proponuję wymienić przy omawianiu tematu. JAK ZACZĄĆ...
Przydatność 55% Metody perswazji w reklamie
Trudno wyobrazić dziś sobie świat bez reklamy. Reklama jest nieodłącznym i nieodzownym elementem we współczesnej cywilizacji. Nie przez wszystkich lubianym ,ale koniecznym. Często wydaje się głupawa, irytuje. Akceptujemy jej obecność ,rozumiemy jej konieczność, ale drażni nas jej natrętność , gdyż reklama wciska się we wszystkie obszary otaczającej nas...
Przydatność 85% Drugie życie
W każdej instytucji, obok organizacji formalnej istnieje sfera niesformalizowanych stosunków organizacyjnych zwana organizacją nieformalną. W socjologii za organizację nieformalną uważa się „wytwór spontaniczny (. . .) , który porządkuje codzienne życie poza układami sformalizowanymi i który uzupełnia i wypełnia luki w organizacji formalnej” (Szczepański 1972, s. 236.)....
Przydatność 70% Reklama społeczna jako środek perswazji
„Reklama społeczena jako środek skutecznej perswazji” Pierwotnym założeniem reklamy było dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i sprzedanie (dosłownie i w przenośni) danego towaru. Jednak spece od marketingu dostrzegli w tym sposobie dotarcia do drugiego człowieka możliwość wywołania społecznie pożądanych postaw i zachowań. Reklama społeczna – proces...
Przydatność 60% Językowe środki perswazji w reklamie
praca doc
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie