Treść zadania
Autor: lilu18 Dodano: 12.12.2010 (14:18)
Język angielski:
W zagranicznym sklepie internetowym kupiłeś urządzenie elektroniczne. Niestety urządzenie okazało się wadliwe a wysyłka pozostawiła wiele do życzenia.Napisz list do sprzedawcy w ,którym :
-poinformujesz jakie urządzenie kupiłeś i kiedy to było
-napisz ile czekałeś na dostawę i jak było zapakowana przesyłka
-wymień dwa defekty zakupionego urządzenia
-określ czego wymagasz w ramach zadość uczynienia i zadasz szybkiego załatwienia sprawy
120/150slow
Komentarze do zadania
-
Nicka87 13.12.2010 (09:19)
firm = company
press = push in - to są synonimy wię myślę, że pasują oba słowka
An nie powinno być gdyż mówimy o konkretnej wymianie więc jak najbardziej the może być
co do MUCH to chyba lepiej brzmi ale spotkałam się z more longer również
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
madziorekr1 13.12.2010 (01:44)
poprawie tylko bledy Nicka87:
listen TO the music
I can not PRESS it freely
this is A big problem
Waiting time (nie wpisuj "A") was MUCH longer than your COMPANY promised
I feel entitled to demand AN exchange of my faulty earphones or a fefund.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Dialog pomiędzy ekspedientka a klientka. Jesteś w sklepie z ubraniami. Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 12.10.2010 (16:36) |
Dialog pomiędzy ekspedientka a klientka. Jesteś w sklepie z ubraniami. Przedmiot: Język angielski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Konto usunięte 12.10.2010 (18:25) |
PROSZę POMóżCIE!!! W biuletynie internetowym przeczytałaś artukuł Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: chiqita22 17.10.2010 (19:39) |
Napisz dialog miedzy sprzedawca, a klijentem w sklepie spożyczwczym Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kox 9.3.2011 (15:19) |
Na jutro !! proszę o pomoc ! Na międzynarodowym forum internetowym Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: justi092 30.3.2011 (16:30) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Ubezpieczenia w handlu zagranicznym
17.09.04 Historia ubezpieczeń Ubezpieczenia wykształciły się w związku z żeglugą. Kolebką ubezpieczeń jest transport morski. Najstarsza umowa pochodzi z XIV wieku. Początkowo wykształcały się we włoskich miastach. Pierwsze ubezpieczenia majątkowe dotyczyły statków i ładunków ale również ubezpieczenia osobowe są związane z handlem drogą morską. Pierwszymi...
Przydatność 80% Rozliczenia w Handlu Zagranicznym
Wykłady B. Smuk na WSEI w Warszawie
Przydatność 55% Wymiana towarowa w handlu zagranicznym
1. Co to jest handel? 1.1 Historia handlu. Historia międzynarodowego handlu ma już kilka tysięcy lat. Od zarania cywilizacji w miastach dorzeczy Tygrysu i Eufratu funkcjonowali kupcy którzy kupowali i sprzedawali różne towary, transportując je na grzbietach wielbłądów i osłów, a także statkami. Z czasem trakty handlowe zaczęły się wydłużać, na przykład słynny jedwabny...
Przydatność 50% Dialog w sklepie odzieżowym
- Entschuldigen Sie, ich suche gute T-Shirt. - Welche Farbe? - Blau. - Was grosses? - XL - Das hier. - Ja, das nehme ich. Was kostet es? - 5 euro. - Bitte. - Danke schon. - Auf wiedersehen. - Auf wiedersehen.
Przydatność 60% Dialog w sklepie
- Good morning Madame. -Good morning - Can I help you? - Yes, Where I find jumpers. - Pease come with me. - What size are you? - Medium - Oh this jumper is very nice! - One moment . I’ll find your size - Here you are. - That’s great! Can I try it on? - Of course! Changing rooms are over there. - How is this jumper? - It fits me very well, but... - Yes? - Heve you got...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
Nicka87 12.12.2010 (17:54)
Dear Sir/ Madame,
I am writing to express my strong dissatisfaction with a Discman I purchased in your shop in London about three days ago. I have had the Philips Discman for few days and it has now developed serious problems.
Unfortunately, I discovered that the earphones are not working and was unable to listen the music.
What is more, I discovered one more failure. The two buttons of the discman are not working correctly. I can not push in them freely and this is big problem of this equipment.
One more of my complains concerns the parcel. A waiting time was more longer than your firm promised, and the parcel was packed in a very untidy way.
I am extremely dissatisfied with the Discman I bought in your Media Shop. I feel entitled to demand the exchange of my faulty earphones for a new or to demand the return of all my money.
I hope you will give this matter your attention. I look forward to hearing from you.
Yours faithfully,
XYZ
Jest dobrze na pewno, mam nadzieję, że pomogłam i liczę na NAJJJJ :-) POZDR
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie