Treść zadania
Autor: dyzio22 Dodano: 9.12.2010 (20:11)
Jakie są czynniki mające wpływ na intensywną zmianę gestorów na rynku hotelarskim?
Oraz analizując historię polityczną Polski uzasadnij tezę,że ustrój polityczny Polski w latach 1946-1990 miały wpływ na rodzaj i ilość gestorów bazy noclegowej.
PROSZĘ O POMOC! DAM NAJ!:D
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Wymień trudności jakie napotka przedsiębiorca uruchamiający działalność w formi Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: xpauluskaxxx 19.5.2010 (20:06) |
JAKIE CZYNNIKI SZKODLIWE DLA ZDROWIA CZŁOWIEKA WYSTĘPUJĄ PODCZAS PRACY PRZY KOMP Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: G42ry5 5.9.2010 (22:49) |
znaczenie sektora uslug dla rynku pracy Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: simens 22.9.2010 (11:27) |
jakie znacie osoby przedsiębiorcze, które osiągneły sukces gospodarczy, Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: justyna15T 28.9.2010 (20:44) |
czemu służą ubezpieczenia i jakie znasz rodzaje ubezpieczeń Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: madzia020892 19.10.2010 (17:02) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Jakie czynniki spowodowały rozpad kalifatu?
Wielkie zwycięstwa, sukcesy w podbojach zmieniły dotychczasowy świat Arabów. Stali się oni warstwą panującą nad wieloma narodami. Wszystko to razem z niemałymi zdobycznymi bogactwami spowodowało narastanie nieporozumienia w łonie rządzących elit arabskich. Istotą tego stało się prawo i zakres przywództwa nad społecznością islamską. Do objęcia urzędu kalifa rościły sobie...
Przydatność 70% Scharakteryzuj zasady segmentacji rynku. Jakie są różnice pomiędzy strategią jednosegmentową, a strategią wielosegmentową rynku? Jakie są przyczyny łączenia segmentów rynku i jakie korzyści może z tego osiągnąć przedsiębiorstwo?
Segmentacja rynku – podział rynku na odrębne grupy nabywców o różnych potrzebach, cechach i zachowaniach, które mogą wymagać odmiennych produktów lub instrumentów marketingowych. Przedsiębiorstwa dokonują segmentacji rynku a następnie tworzą profile otrzymanych segmentów. Segmentacja nie tylko ułatwia poznanie cech i zrozumienie reakcji potencjalnych nabywców, lecz jest...
Przydatność 55% Jakie korzyści konsumentom i firmom daje segmentacja rynku.
Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach, sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Każda z tych zmiennych może być wykorzystywana do segmentacji rynku. Segmentacja ryku jest to podział danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów, różniące się miedzy...
Przydatność 60% Jakie czynniki wpływają na kształtowanie się modelu picia alkoholu?
Ja i moi rówieśnicy jesteśmy w wieku, w którym czyha na nas wiele niebezpieczeństw związanych z nałogami, jednym z nich jest alkohol. Wśród młodzieży kształtuje się założenie, że bez picia nie można się dobrze bawić, że nie można się wyluzować, a tylko wtedy będziemy lubiani przez otoczenie, będziemy umieli się zgrać z innymi. Ale czy tak jest naprawdę? Istnieje...
Przydatność 70% Jakie znasz czynniki wpływające na powstanie konfliktów w pracy
„(…) Rodzina, pracownicy przedsiębiorstwa, społeczeństwo, państwa i ich koalicje Muszą współistnieć, aby osiągnąć cele, realizować oczekiwania i dążenia. Współistnienie nierozerwalnie wiąże się jednak z konfliktem (…)” R. Fisher, W. Ury Trzy decydujące czynniki: które mają wpływ na powstawanie i rozwój konfliktów: - różnice charakterów - problemy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie