Treść zadania
Autor: panna-migottka Dodano: 7.12.2010 (16:54)
Wartość bezwględna iloczynu sumy, różnicy oraz ilorazu liczb -5 i 1/5 zwiększona czterokrotnie, jest równa:
156 624 2496 2704
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz pole i obwód figury ograniczonej wykresami funkcji y=5 i y=2x-8 oraz Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: anett 28.3.2010 (18:59) |
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Zapisz w postaci sumy. a) ( 1 / 2 + x ) do kwadratu b)(-2a+2b) do kwadratu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ilonus 30.3.2010 (16:25) |
suma dwoch liczb wnosi 35. Jeżeli pierwsza z nich zwiekszymy o 20%, to ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 8.4.2010 (18:41) |
Rozwiąż równania, oraz układy równań : Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Asiulkam 13.4.2010 (19:37) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Napisz funkcję w C++, która pobiera dwa argumenty typu całkowitego a,b, takie, że a < b, oraz zawraca wartość sumy wszystkich liczb całkowitych z przedziału obustronnie domkniętego <a, b>
Potrzebna nam jest funkcja pobierająca dwa argumenty typu int i zwracająca wynik typu całkowitoliczbowego - może to być int ale zważywszy na to, że wynik może być duży lepiej skorzystać z typu long int. Prototyp funkcji wygląda tak: long int sumuj(int a, int b); Teraz zabieramy się za utworzenie ciała funkcji. Najpierw musimy sprawdzić czy przekazane argumenty są...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
rzbyszek 7.12.2010 (17:28)
\left( - 5+ \frac{1}{5} \right) \cdot \left(- 5-\frac{1}{5} \right) \cdot \left(- 5:\frac{1}{5} \right)=-4 \frac {4}{5} \cdot \left(-5 \frac {1}{5} \right) \cdot (-25)=-624
|-624|=624
4 \cdot 624=2496
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie