Treść zadania
Autor: dawid50115 Dodano: 5.12.2010 (11:35)
Zadanie z matematyki. Klasa 6 szkoły podstawowej. Temat
Kąty w trójkątach i czworokątach.
Proszę o dokładne obliczenia i żeby wszystko było "ładnie" napisane,
PS Dam naj i dużo punktów
Oto zadania
http://img713.imageshack.us/img713/7646/003a01.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/4586/004zyp.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/2527/005yo.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/2781/006vfv.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/563/007yj.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/1535/008th.jpg
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
fresholandia 5.12.2010 (12:28)
http://img18.imageshack.us/img18/4586/004zyp.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/2527/005yo.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/6848/007yjl.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/1535/008th.jpg
Starałam się:)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Zadanie o cukierkach . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: przemooo70 25.3.2010 (16:34) |
Temat :Zadanie z treścią. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: magdap1999 28.3.2010 (21:05) |
Zadanie z matmy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: krystek12345a 7.4.2010 (15:37) |
6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17) |
zadanie tekstowe Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: GK67 12.4.2010 (17:01) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Jak napisać dialog? klasa 5 szkoły podstawowej
Witam, chciałabym przedstawić jak napisać dialog dla klasy 5 szkoły podstawowej, z pewnego powodu czyli niestety braku szkoły podstawowej w kategoriach Dialog można napisać na trzy sposoby: >Za pomocą myślników wydzielić wypowiedz każdej osoby w oddzielnej linijce, np.: - Poproszę ,, Świat Młodych". - Nie ma. - Jak to, nie ma? - Powiedziałam, że nie ma, to nie...
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 65% Niemcy - test z podstawowej wiedzy
Test z podstawowej wiedzy o Niemczech 1. Stolicą Niemiec jest: A Monachium B Berlin C Bonn D Frankfurt 2. Na ile landów podzielone są Niemcy? A 14 B 16 C 18 D 20 3. Jak wygląda niemiecka flaga (kolory od góry)? A czarny, czerwony, złoty B czerwony, czarny, złoty C złoty, czarny, czerwony D czerwony, brązowy, zółty 4. Kto jest...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
candys 5.12.2010 (12:19)
Zad 3.
Ten trójkąt u góry po lewej
Kąt przy podstawie:
180 - 115 = 65
Oba zaznaczone kąty są przystające (równe sobie), ponieważ jest to trójkąt równoramienny
Ten trójkąt u góry po prawej
Kąt w trójkącie stworzonym przez wysokość i przedłużenie podstawy
180 - (90 + 34) = 56
Kąt rozwarty
180 - 56 = 124
Kąty przy podstawach (każdy ma miarę 28 st)
180 - 124 = 56
56 : 2 = 28
Trójkąt na dole
Kąt w trójkącie stworzonym przez wysokość i przedłużenie podstawy
180 - (50 + 90) = 50
Kąt rozwarty
180 - 50 = 130
Kąty przy podstawach (każdy ma miarę 25 st)
180- 130 = 50
50 : 2 = 25
Zad 1.
alfa
180 - (65 + 55) = 60
beta
180 - (90 + 35) = 55
gamma
180 - (90 + 45) = 45
delta
180 - (100+ 40) = 40
Zad 2.
Namiot
180 - 50 =130
180 - (130 + 26) = 24
Drabina
180 - (90 + 43) = 47
Huśtawka
180 - (90+ 78) = 12
Zad 3
Trójkąt I
75 ponieważ jest przystający do kąta podanego
30 ponieważ 180 - 2*75 =30
Trójkąt II
50 ponieważ jest przystający do kąta podanego
80 ponieważ 180 - 2*50 = 80
Trójkąt III
180 - 110 = 70
70 : 2 = 35
Trójkąt IV
wierzchołek 50 ponieważ 180 - 130 = 50
przy podstawie po 65 ponieważ (180 - 50) : 2 = 65
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie