Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Strategie marketingowe. -Referat prosze o pomoc Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: Pysiaczekk 10.12.2010 (14:48) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Główne elementy otoczenia przedsiębiorstwa i ich wpływ na decyzje marketingowe.
Otoczeniem przedsiębiorstwa można nazwać wszystkie czynniki jakie wpływają na podejmowanie decyzji przez firmy. Bardzo ważną rolę pełni otoczenie ekonomiczne. Zaliczamy do niego: Dynamikę dochodu narodowego i dochód narodowy na jednego mieszkańca. Inflację – firmy dążą do tego aby każdy pieniądz był zainwestowany. Działalność kredytową i bankową. ...
Przydatność 75% Badania marketingowe
Badania marketingowe - to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. - Systematyczny - oznacza że badania powinny być dobrze zorganizowane i zaplanowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie (systematyczne gdyż rynek jest pojęciem dynamicznym i cały czas się...
Przydatność 75% Strategie marketingowe
Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...
Przydatność 70% Badania marketingowe
Projekt badań marketingowych na podstawie firmy, PTC ERA 1. Dane o Firmie PTC ERA Era Gsm to pierwszy polski operator cyfrowej telefonii przenośnej Gsm. Jest to największy operator telefonii cyfrowej w Europie Środkowo – Wschodniej a także w Polsce Z usług naszej Firmy korzysta ponad 2 ml 500 tyś. Abonentów, co stanowi ok. 70% wszystkich użytkowników PTC na naszym rynku. Era...
Przydatność 60% Planowanie marketingowe
SPIS TREŚCI WSTĘP 1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO 1.1. Cele planowania marketingowego 1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych 1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe 1.4.Formy sporządzania planu marketingowego 2.ETAPY PLANOWANIA 2.1. Makrootoczenie 2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4. Analiza cyklu życia produktu 2.5.Analiza sprzedaży 3.RODZAJE...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie