Treść zadania

mloda1990

decyzje marketingowe przedsiębiorstwa

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

Pysiaczekk Strategie marketingowe. -Referat prosze o pomoc Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: Pysiaczekk 10.12.2010 (14:48)

Podobne materiały

Przydatność 70% Główne elementy otoczenia przedsiębiorstwa i ich wpływ na decyzje marketingowe.

Otoczeniem przedsiębiorstwa można nazwać wszystkie czynniki jakie wpływają na podejmowanie decyzji przez firmy. Bardzo ważną rolę pełni otoczenie ekonomiczne. Zaliczamy do niego:  Dynamikę dochodu narodowego i dochód narodowy na jednego mieszkańca.  Inflację – firmy dążą do tego aby każdy pieniądz był zainwestowany.  Działalność kredytową i bankową. ...

Przydatność 75% Badania marketingowe

Badania marketingowe - to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. - Systematyczny - oznacza że badania powinny być dobrze zorganizowane i zaplanowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie (systematyczne gdyż rynek jest pojęciem dynamicznym i cały czas się...

Przydatność 75% Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...

Przydatność 70% Badania marketingowe

Projekt badań marketingowych na podstawie firmy, PTC ERA 1. Dane o Firmie PTC ERA Era Gsm to pierwszy polski operator cyfrowej telefonii przenośnej Gsm. Jest to największy operator telefonii cyfrowej w Europie Środkowo – Wschodniej a także w Polsce Z usług naszej Firmy korzysta ponad 2 ml 500 tyś. Abonentów, co stanowi ok. 70% wszystkich użytkowników PTC na naszym rynku. Era...

Przydatność 60% Planowanie marketingowe

SPIS TREŚCI WSTĘP 1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO 1.1. Cele planowania marketingowego 1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych 1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe 1.4.Formy sporządzania planu marketingowego 2.ETAPY PLANOWANIA 2.1. Makrootoczenie 2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4. Analiza cyklu życia produktu 2.5.Analiza sprzedaży 3.RODZAJE...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji