Treść zadania
Autor: karolka1421 Dodano: 30.11.2010 (15:15)
stół kosztował 320zł. ile kosztuje stół po podwyżce ceny o 20%?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
maryla345 30.11.2010 (15:19)
320zł+20%=384zł bo 20% z 320=20/100*320=64
64+320=384Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
tyciaaa06 30.11.2010 (15:20)
20% z liczby 320
0,2 x 320= 64
320zł + 64 zł = 384 zł
Odp. Stół po podwyżce kosztuje 384 zł.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
PILNE!!! w hurtowni spozywczej towar po 40 % obnizceceny kosztuje 25 zł. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: misia11 15.6.2010 (16:57) |
do ceny mieszkania doliczono 7% wat w wysokości 8400zł jaka jest cena netto Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: silka123 4.10.2010 (21:06) |
po dwóch kolejnych obniżkach ceny pewnego towaru o 20% i 15% cena Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Blueberry_1 10.10.2010 (19:16) |
Po dwukrotnej podwyżce ceny towaru, za każdym razem o ten sam procent, jego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: kingus94 12.10.2010 (16:58) |
Po dwukrotnej obniżce ceny towaru, za każdym razem o ten sam procent jego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: OnaSama 12.10.2010 (18:13) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
0 0
__cudna101_ 30.11.2010 (16:55)
100%------------>320 zł
20%---------------> x zł
x=20*320/100=64 zł
320+64=384 zł
ODP. Stół po podwyżce kosztuje 384 zł.
Pozdrawiam.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie