Treść zadania
Autor: k-asia Dodano: 28.11.2010 (16:37)
Mama Krzysia kupiła a kg jabłek w cenie p zł za kg i b kg gruszek w cenie q zł za kg.Ile kosztowały owoce ? Zapisz odpowiednie wyrażenie algebraiczne.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marita31997 8.4.2010 (15:09) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wiki16 10.4.2010 (13:58) |
Mama miała x owoców tata zjadł 3 a janek 2 razy mniej ile owocó miałamama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 9 rozwiązań | autor: damianjarocki3 27.4.2010 (16:24) |
Teraz mama jest 4 razy starsza od Kingi. Za 18 lat mama będzie tylko 2 razy Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: olio1997 27.5.2010 (15:13) |
Pomocy . Mama kaze mi to teraz zrobic a kompletnie tego nie czaje ;/ Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kituh 3.6.2010 (13:59) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
magisterka 28.11.2010 (16:46)
ap + bq - tyle kosztowały owoce
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie