Treść zadania
Autor: xAnitaXD Dodano: 28.11.2010 (13:11)
Na pewnej stacji paliw ceny w maju 2005 roku i 2006 roku przedstawiały się następująco: tabelka[załącznik]
Oblicz:
a) O ile procent zdrożał gaz LPG w maju 2006 roku w stosunku do maja 2005 roku?
b) O ile procent tańsza w maju 2005 roku była benzyna bezołowiowa Pb w stosunku do maja 2006 roku?
c) Średnią cenę paliwa w maju 2005 roku oraz w maju 2006 roku i o ile procent średnio zdrożał litr paliwa w tym okresie?
d) O ile procent w maju 2006 roku zwiększył się dzienny obrót stacji w stosunku do maja 2005r?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
dziewczęta stanowią 60% wszystkich uczniów pewnej szkoły.Ile dziewcząt Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gosia21051991 7.4.2010 (11:19) |
PILNE!!! przedsiebiorstwo w danym roku uzyskało wynik britto w wysokosći 920 Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misia11 4.6.2010 (18:11) |
n konto ktorego oprocentowanie wynosi 5% w skali roku wplacono 2000zl. oblicz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 6 rozwiązań | autor: julita123 4.7.2010 (22:36) |
a) W roku 2000 członkowie Polskie Akademii Nauk zajmujących się naukami Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: piotr1994_16 25.9.2010 (13:45) |
W roku 2001 odbyły się w Polsce wybory do Sejmu i do Senatu. Wśród Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: olo2805 26.9.2010 (19:42) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Biznes Plan Stacji paliw płynnych
BIZNES PLAN STACJI PALIW PŁYNNYCH 1. STRESZCZENIE 2. POMYSŁ 3. RYNEK 3.1. Sytuacja na rynku paliw w Polsce 3.1.1. Najważniejsze zmiany na rynku 3.1.2. Prawo 3.1.3. Szara strefa 3.1.4. Polski rynek paliw - liczby 3.1.5. Podział rynku 3.1.6. Produkcja i import paliw 3.1.7. Liczba stacji paliw 3.1.8. Kształtowanie się cen detalicznych paliw w 2004 roku 3.1.9....
Przydatność 60% Biznes plan stacji paliw LPG
Stacja paliw LPG i myjnia I. Streszczenie kierownicze II. Charakterystyka firmy 1. Podstawowe dane 2. Forma organizacyjno – prawna i stan własnościowy podmiotu 3. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa 4. Ocena otoczenia, w którym przedsiębiorstwo będzie funkcjonować 5. Podstawowy zakres działalności 6. Branża podstawowa 7. Zatrudnienie – pracownicy 8. Opis...
Przydatność 75% Aktywne programy walki z bezrobociem (2005/2006)
Aktywne programy walki z bezrobociem Od pewnego czasu jednym z głównych problemów społeczeństwa na całym świecie jest powiększające się w galopującym tempie bezrobocie. Coraz większa liczba ludzi znajduje się bez pracy. Czym w takim razie jest bezrobocie? Otóż jest to taki okres w gospodarce państwa, kiedy liczba miejsc pracy jest mniejsza niż liczba osób jej...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie