Treść zadania
Autor: dominika084 Dodano: 27.11.2010 (23:48)
zaznacz zbiory Ai B na jednej osi liczbowej oraz określ AuB, A\B , B\A
a) A= (-&;5>, B=(5;&
b) A=(-6;2>,B=<-3;3>
c) A= (-4;1), B=(-1;4)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Obliczenie boków trójkąta oraz miar kątów ostrych tego trójkąta. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kleopatra_1992 16.4.2010 (19:58) |
ZADANIE 1 ) oblicz 5 poczatkowych wyrazow oraz sporzadz wykres ciagu (An) o Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: martussia211 19.4.2010 (17:29) |
dane są zbiory A= {2x-4<0}, B={ -3x<12}, C {0:6}. Zapisz zbiory A i B w Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Aneciorek 20.4.2010 (20:46) |
ZAZNACZ PODANY PRZEDZIAŁ NA OSI LICZBOWEJ.OPISZ ZA POMOCĄ NIERÓWNOŚCI Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: dalia 21.4.2010 (10:37) |
1)DANE SĄ ZBIORY A={1,3,5,7,9,11,.....,29,31} ORAZ B={21,22,23,24,.....50} Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: dalia 21.4.2010 (10:42) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zbiory bawełny na świecie
SPIS TREŚCI WSTĘP 1. RÓŻNORODNOŚĆ WYKORZYSTANIA 2. ZRÓŻNICOWANIE GATUNKÓW 3. WARUNKI UPRAWY 4. CYKL PRODUKCYJNY 5. NAJWIĘKSI PRODUCENCI BAWEŁNY NA ŚWIECIE 6. EKSPORT 7. MAPA ILUSTRUJĄCA ZBIORY BAWEŁNY NA ŚWIECIE 8. POWIERZCHNIA I ZBIORY ZIARNA BAWEŁNY 9. PLONY ZIARNA BAWEŁNY 10. POWIERZCHNIA I ZBIORY WŁÓKNA BAWEŁNY 11. PLONY WŁÓKNA BAWEŁNY 12....
Przydatność 100% Chów i zbiory
Chów- to zapewnienie zwierzętom hodowlanym prawidłowych warunków bytowania, rozwoju i rozrodu, dzięki którym możliwy jest pełny rozwój pożądanych cech. Nomadyzm-pasterstwo koczownicze-pasterz przemieszcza się ze stadem z miejsca na miejsce w poszukiwaniu pożywienia Rybactwo- zajęcie polegające na hodowli i połowie ryb, raków, krabów, oraz innych owoców morza. Rybactwem...
Przydatność 70% Historia jednej starości.
Życie, tak piękne i wspaniałe, od zawsze dawało mi wycisk. Nie ważne czy jako dziecko czy dorosły, w dzień czy w nocy, z kimś czy sam, kamień wciąż na górę wpychany, spadał, gdy tylko miałem chwilę, aby odsapnąć. Często bywało, że zanim zabrałem się do jego wpychania, leżałem bezsilnie konający, walcząc z powracającą wciąż psychiczną agonią. Samolubem wszakże...
Przydatność 50% Wiosna Ludów- wszystko w jednej pracy.
Przyczyną ruchów rewolucyjnych, które wstrząsnęły Europą w latach 1848 i 1849, były pragnienia liberalizacji prawa i dążenia narodowe (Niemcy i Włosi walczyli o zjednoczenie, a Węgrzy o niepodległość). Wiosna Ludów objęła także ziemie polskie; w zaborze austriackim doszło ostatecznie do uwłaszczenia chłopów, w zaborze pruskim ludność nie uzyskała zapowiadanej przez...
Przydatność 75% Opis jednej z akcji Małego Sabotażu.
Jedna z akcji Małego Sabotażu dotyczyła fotografó. Wielu z nich w oknach wystawowych swóich zakładów umieszczało fotografie niemieckich żołnierzy. Widok ten bardzo drażnił mieszkańców Warszawy, wobec tego Wawer postanowił zlikwidować demoralizujące społeczeństwo fotografie. Tylko niewielka część fotografów zareagowała na listowne prośby i usunęła drażniące...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
xrq 28.11.2010 (09:13)
a AUB = (-&, +&) A\B = (-&, 5> B\A = (5, +&)
b AUB = (-6, 3> A\B = (-6, -3) B\A = (2, 3>
c AUB = (-4, 4) A\B = (-4, -1> B\A = <1, 4)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie