Treść zadania
Autor: lolek_xdd Dodano: 24.11.2010 (16:20)
Proszę o pomoc !!! PLISSS ;)
Zadanie 1
Oblicz o ile procent obniżono ceny :
a) narty - stara cena - 395 zł
cena po obniżce - 316 zł
b) sanki - stara cena - 85 zł
cena po obniżce - 76,50 zł
zadanie 2
Dzisiaj w klasie 2a jest nieobecnych troje uczniów, co stanowi 12% klasy. Oblicz ile uczniów liczy klasa.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
ona91kobieta 24.11.2010 (16:27)
2. x-100%
3-12%
3x100%
------------= 25 uczniow
12%Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
maryla345 24.11.2010 (16:32)
zad1a}395-100%
316-x
395x=31600
x=80
100%-80%=20% -o tyle obniżono narty
b}85-100%
76,5-x
85x=7650
x=90
100%-90%=10%-o tyle obniżono sanki
zad2}12%=3
3:12%=3:12/100=3*100/12=25
odp Klasa liczy 25 uczniówDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
proszę o pomoc Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: madziunia09999 1.4.2010 (23:32) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 60% Renty jako strumienie płatności. Procent składany.
OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZAŻADZANIA W OLSZTYNIE PRZEDMIOT MATEMATYKA PROWADZĄCY ĆWICZENIA TEMAT PROJEKTU: RENTY JAKO STRUMIENIE PŁATNOŚCI. PROCENT SKŁADANY. WYKONAWCA PROJEKTU: Tryb studiów: niestacjonarny...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
0 0
agatek194 24.11.2010 (16:29)
Zad.1
a) 395 - 100%
316 - x
x=(316*100%)/395=80%
100%-80%=20%
b)85-100%
76,5 - x
x=(76,5*100%)/85=90%
100%-90%=10%
Zad.2
3 - 12%
x - 100%
x=(3*100%)/12%=25
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie