Treść zadania
Autor: sabina3 Dodano: 24.11.2010 (15:49)
Napisz pytania i odpowiedzi na podstawie obrazków.
1. ( chłopak ) Hola! -Spain
2. ( dwie dziewczyny ) Hi! -the USA
3. ( dziewczyna ) Cześć! -Poland
4. ( dwóch chłopaków ) Hello! -the UK
5. ( dwie dziewczyny ) Buongiorno! -Italy
6. ( chłopak ) Bonjour! -France
1. Teacher: .................
Miguel: ...................
2. Teacher: .................
Jodie and Jessie: ...................
3. Teacher: ...................
Aldona: .................
4. Teacher: ..................
Chris and Tom: ...................
5. Teacher: ............................
Claudia and Barbara: ................
6. Teacher: ....................
Pierre: ................
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Z pojedynczych wyrazów ułóż pytanie i do pytania odpowiedź Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: kladzia999 28.3.2010 (13:26) |
Temat:Pytania, odpowiedzi i przeczenia. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: moniczkap1999 28.3.2010 (15:44) |
Napisz wymyśloną przygodę po angielsku Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ZACK246 14.4.2010 (19:55) |
napisz wymyśloną przygodę po angielsku na karcie A4 Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ZACK246 14.4.2010 (19:57) |
napisz po angielsku krótkie hasło z przymiotnikiem wyższym.. Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: daniel35 15.4.2010 (18:13) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Pytania - odpowiedzi
3. Postanowienia konferencji wersalskiej w sprawie granic Polskich. Sprzymierzeni spierali się o przynależność Warmii i Mazur, które pozostały niemieckie, o Gdańsk, któremu nadano status wolnego miasta, oraz o Górny Śląsk. Aby zapewnić Polsce dostęp do morza przyznano jej Pomorze Gdańskie, przycinając terytorium Niemiec i tworząc tak zwany korytarz. Na granicy południowej...
Przydatność 55% Ekonomia - odpowiedzi na pytania
EKONOMIA 1. Co to jest ekonomia Ekonomia jest nauka społeczną zajmującą się dokonywaniem wyborów dotyczących produkcji i dystrybucji dóbr i usług w świecie rzadkich czynników wytwórczych, inaczej: jest to nauka o tym, jak ludzie wykorzystują ograniczone zasoby w celu zaspokajania swoich nieograniczonych potrzeb. Ekonomia – analizuje zmiany w całości gospodarki: tendencje...
Przydatność 50% London pytania i odpowiedzi
London is the capital of England. 1.What is Buckingham Palace? -Buckingham palace is home of king. 2.where is Buckingham palace? -Buckingham palace is in the center of London. 3.how often the changing of the guard? -the changing of guard is every day (at11am) 4what is the name of the helmets that the seldiers are wearning? -The helmets that the seldiers are wearning name is...
Przydatność 50% Pytania i odpowiedzi.
1. PRZEDMIOT EKONOMII W UJĘCIU MIKRO I MAKRO Ekonomia jest nauka badającą, w jaki sposób ludzie (pojed. lub w zorg. zespołach) wykorzystują zasoby będące w ich dyspozycji w celu zaspokajania różnych potrzeb mat. i nie mat. Zasoby, którymi ludzie dysponują są przekształcane w trakcie procesów produkcyjnych w dobra i usługi zaspokajające określone potrzeby. Darzeniem ludzi...
Przydatność 80% AIDS -odpowiedzi na pytania
Budowa HIV Wirion HIV ma średnicę 110-130 nm (dla porównania: wirion wirusa B zapalenia wątroby, tzw. cząsteczka Dane\\\'a, ma średnicę 42 nm). Cząsteczka wirusa ma kształt cylindryczny i budowę warstwową. Ryc. Schemat budowy wirusa HIV W ZAŁĄCZNIQ gp 120 = białko powierzchniowe otoczki wiążące się z białkiem typu CD4 atakowanej komórki gp 41 = białko...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Nicka87 24.11.2010 (17:46)
1. Teacher: Where are you come from? - Z kąd pochodzisz?
Miguel: Hola! I come from Spain. - Cześć/Dzień dobry (w ich językach ojczystych) pochodzę z Hiszpanii.
2. Teacher: Where are you come from?
Jodie and Jessie: Hi! We are from the USA. - Jesteśmy ze Stanów Zjednoczonych.
3. Teacher: Where are you come from?
Aldona: Cześć! I come from Poland. - Pochodzę z Polski.
4. Teacher: Where are you come from?
Chris and Tom: Hello! We are from the UK (United Kingdom). - jesteśmy z Wielkiej Brytanii.
5. Teacher: Where are you come from?
Claudia and Barbara: Buongiorno! We are from Italy. - jesteśmy z Włoch.
6. Teacher: Where are you come from?
Pierre: Bonjour! I come from France. - pochodzę z Francji.
Bardzo fajne ćwiczenie i jest dobrze zrobione POZDR.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie