Treść zadania
Autor: Sylwia10 Dodano: 23.11.2010 (18:30)
Czy zna ktos jakies zabawy dla dzieci w wieku 3-4 lata.
Proszę o jak najwięcej.
Komentarze do zadania
-
Sylwia10 25.11.2010 (15:23)
Dziękuje wszystkim :*
ale praca turkawka01 była najdłuższa wiec dla niej należy się najlepsza.
Ale wszystkie prace mi się przydadzą napewno ;)))))
Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsza odpowiedź
Odpowiedzi
-
kanie1 23.11.2010 (18:39)
gonito chowanego 1,2,3 baba jaga patrzy kalambury ..
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
RomanticTrinkets 23.11.2010 (18:53)
kolory (chociaz to moze byc za trudne) , raz dwa trzy baba jaga patrzy :) moze byc jeszcze taka zabawa z chusteczka, np dzieci siedza w koleczku z zamknietymi oczami, kto dostanie chusteczke ten musi zaspiewac piosenke albo zatanczyc albo co kolwiek :))
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Oleczka2901 23.11.2010 (19:06)
w diabła że jedna os. jest diabłe, a reszta naradza się i wymyśla sobie koloty, każdy ma inny i diabeł mówi kolory i jak zgadne kolor jakiegoś dziecka to ono ucieka
w berka
w 1,2,3 baba jaga patrzy
w zegar, że jedna os. jest zegarem i dzieci po kolei pytają: zegarze, zegarze która godzina i zegar odpowiada:
-pękła mi sprężyna - dziecko się nie rusza
-dwie (jaka kolwiek lczba) mrówki - dziecko robi 2 małe kroczki
-cztery parasolki - dziecko robi cztery piruety w stronę zegara
-1 słoń - dziecko robi 1 jak największy krok w stronę zegara
Wygrywa to dziecko które pierwsze dotknie zegara i wtedy ono jest zegarem
Dzieci siedzą w kółeczku i jedno wychodzi z pokoju wtedy dwie osoby zamieniają się miejscami i trzeba odgadnąć które (to może być za trudne ale warto spróbować)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
CzaAarNaAa_ 23.11.2010 (20:41)
baba jaga patrzy, jakies skakanki przez gume
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
lala_134 24.11.2010 (13:53)
kalambury wersja mini
baba jaga patrzyDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
olusiawiktorowska 24.11.2010 (20:29)
chowanego w parach
puzzle
gry np chinczyk
malowanki
w berkaDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne pytania
mam pizama-party.Czy ktos wie jakie są fajne zabawy z kumpelami ?????/ Przedmiot: Inne / Po szkole | 7 odpowiedzi | autor: kara5334- 23.9.2010 (14:03) |
co można kupić na imieniny siostrze (ma 23 lata) i bardzo lubi zielony kolor Przedmiot: Inne / Po szkole | 4 odpowiedzi | autor: Martyna111198 12.10.2010 (19:01) |
czy jest taki zawód czy nie ma? chodzi mi o to czy jesli ktos robi Przedmiot: Inne / Po szkole | 7 odpowiedzi | autor: edzia3 15.10.2010 (12:40) |
z czego mozna wykonac ''koraliki'' samemu ? jesli ktos wie niech mi napisze z Przedmiot: Inne / Po szkole | 6 odpowiedzi | autor: edzia3 16.10.2010 (12:48) |
Jak zrobic jakies ciastka najlepiej jakis łatwe szybkie i zeby składniki Przedmiot: Inne / Po szkole | 2 odpowiedzi | autor: Legartich 19.10.2010 (14:32) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
1. Wstęp. 2. Historia. 3. Pedagogika zabawy jako zbór metod przydatnych w pracy z grupą przedszkolną, zasady. 4. Rodzaje i indeks metod. 5. Podsumowanie. 6. Bibliografia. 1.Czy są gdzieś na świecie dzieci, które nie lubą się bawić? Chyba nie, nie ma takich dzieci. Ja na swojej drodze nie spotkałam ich. Ani na podwórku, ani na wsi, ani w mieście, ani tym...
Przydatność 90% Żywenienie dzieci w wieku przedszkolnym
Żywenienie dzieci w wieku przedszkolnym 1. Charakterystyka organizmu dzieci w wieku przedszkolnym. Wiek przedszkolny obejmuje dzieci od 4 do 6 roku życia włącznie. Jest to czas rozwoju i wzrostu organizmu dziecka, chociaż nie tak intensywnego jak w przypadku dzieci młodszych – zwolnione tempo wzrostu i przyrostu wagi ciała. Roczny przyrost wagi dziecka w wieku przedszkolnym waha...
Przydatność 80% Scharakteryzuj zabawy ruchowe, jakie jest ich znaczenie dla rozwoju psychomotorycznego dziecka
Mamy następujące rodzaje gier i zabaw ruchowych: Zabawy ze śpiewem – korzystnie wpływają na umuzykalnienie, poczucie rytmu i koordynacji ruchowej, kształtują estetykę ruchu, piękna i harmonii, doskonale wpływają na kształtowanie prawidłowej postawy, sprzyjają dobremu nastrojowi, odprężają psychicznie, pozwalają zapomnieć o kłopotach, lubiane głównie przez dziewczęta...
Przydatność 70% Zabawy ruchowe
Zabawy i gry orientacyjno – porządkowe Wartownik Liczba uczestników – dowolna Miejsce – równe, nie wielkie środku wyznaczone mniejsze prostokątne pole – „obóz” Przybory – chustka do zawiązania oczu Ustawienie – dzieci w luźnej gromadce na boisku(lub wyznaczonym miejscu do zabawy jedno z nich jako „wartownik” w wyznaczonym polu. Przebieg zabawy. Dzieci,...
Przydatność 70% Pedagogika zabawy
PEDAGOGIKA ZABAWY JEŚLI MYŚLISZ ROK NAPRZÓD - SADŹ RYŻ JEŚLI MYŚLISZ DZIESIĘĆ LAT NAPRZÓD - SADŹ DRZEWA LECZ JEŚLI MYŚLISZ STO LAT NAPRZÓD - UCZ LUDZI PRZYSŁOWIE CHIŃSKIE Gwałtowny rozwój nauk społecznych, jaki dokonał się w ostatnich latach, zwracający naszą uwagę na...
0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań
0 0
turkawka01 23.11.2010 (19:45)
- „Wykrzykiwanie imion” - Każdy z uczestników kolejno, wypowiada swoje imię, a następnie cała grupa wypowiada to imię.
- „Ojciec Wergiliusz”
- „Zgadnij, co robię?” - poazujemy czynności znane dzieciom z życia codziennego. Uczestnicy zabawy odgadują i nazywają.
- „Lusterko” - dobieramy się parami i siadamy twarzą do siebie. Jedno z dzieci jest lustrem i dokładnie naśladuje wszystkie ruchy, miny kolegi z pary.
- „Imię krasnoludek” - dzieci siedzą w kole Podają sobie pluszowego krasnala i mówią: „To jest krasnal, dostałam go od Gosi” itd. Można wprowadzić dodatkowe zdanie i wówczas dziecko, które otrzyma krasnoludka mówi: „To jest krasnal dostałem go od Gosi i daję go Kacprowi”.
- „Kółka graniaste”
- „Karuzela”
- „Puste miejsce”
- „Balonik”
- „Niteczka” - Nitko,nitko, hej niteczko, Zawijaj mi się w kółeczko,Wij się w kłębek, nitko wij,Wij się w kłębek, nitko wij. Nitko, nitko, hej niteńko, Rozwijaj się leciuteńko, Tylko mi się nie zerwij,Tylko mi się nie zerwij. Nitko, nitko, hej niteczko, Zwiąż mi się teraz w kółeczko.
W ładne kółko mi się zwiąż, W ładne kółko mi się zwiąż.
Dzieci ustawiają się w koło. W jednym miejscu koło się przerywa i prowadzi korowód do środka do zwijającego się kółka. Korowód idzie teraz do rozwinięcia koła, tak jakby chciały zszyć koło.
- „ Julijanka” - Dzieci śpiewają: Juli – Julijanko Klęknj na kolanko, Podeprzyj się w boczki,Chwyć się za warkoczki, Umyj się, uczesz się,I wybieraj, kogo chcesz
Dziecko stojące w środku wykonuje wszystkie śpiewane czynności, po czym wybiera kolejne dziecko, które teraz będzie Julijanką.
- „Zwierzątka” - prezentujemy ilustracje różnych zwierząt (kot, pies, żaba itp.) zadaniem dzieci jest naśladowanie sposobu ich poruszania się, oraz wydawanie charakterystycznych dźwięków.
- „Mało nas do pieczenia chleba”
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie