Treść zadania

Sylwia10

Czy zna ktos jakies zabawy dla dzieci w wieku 3-4 lata.
Proszę o jak najwięcej.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • Dziękuje wszystkim :*
    ale praca turkawka01 była najdłuższa wiec dla niej należy się najlepsza.
    Ale wszystkie prace mi się przydadzą napewno ;)))))

Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsza odpowiedź

  • 0 0

    - „Wykrzykiwanie imion” - Każdy z uczestników kolejno, wypowiada swoje imię, a następnie cała grupa wypowiada to imię.

    - „Ojciec Wergiliusz”

    - „Zgadnij, co robię?” - poazujemy czynności znane dzieciom z życia codziennego. Uczestnicy zabawy odgadują i nazywają.

    - „Lusterko” - dobieramy się parami i siadamy twarzą do siebie. Jedno z dzieci jest lustrem i dokładnie naśladuje wszystkie ruchy, miny kolegi z pary.

    - „Imię krasnoludek” - dzieci siedzą w kole Podają sobie pluszowego krasnala i mówią: „To jest krasnal, dostałam go od Gosi” itd. Można wprowadzić dodatkowe zdanie i wówczas dziecko, które otrzyma krasnoludka mówi: „To jest krasnal dostałem go od Gosi i daję go Kacprowi”.

    - „Kółka graniaste”

    - „Karuzela”

    - „Puste miejsce”

    - „Balonik”

    - „Niteczka” - Nitko,nitko, hej niteczko, Zawijaj mi się w kółeczko,Wij się w kłębek, nitko wij,Wij się w kłębek, nitko wij. Nitko, nitko, hej niteńko, Rozwijaj się leciuteńko, Tylko mi się nie zerwij,Tylko mi się nie zerwij. Nitko, nitko, hej niteczko, Zwiąż mi się teraz w kółeczko.
    W ładne kółko mi się zwiąż, W ładne kółko mi się zwiąż.
    Dzieci ustawiają się w koło. W jednym miejscu koło się przerywa i prowadzi korowód do środka do zwijającego się kółka. Korowód idzie teraz do rozwinięcia koła, tak jakby chciały zszyć koło.

    - „ Julijanka” - Dzieci śpiewają: Juli – Julijanko Klęknj na kolanko, Podeprzyj się w boczki,Chwyć się za warkoczki, Umyj się, uczesz się,I wybieraj, kogo chcesz
    Dziecko stojące w środku wykonuje wszystkie śpiewane czynności, po czym wybiera kolejne dziecko, które teraz będzie Julijanką.

    - „Zwierzątka” - prezentujemy ilustracje różnych zwierząt (kot, pies, żaba itp.) zadaniem dzieci jest naśladowanie sposobu ich poruszania się, oraz wydawanie charakterystycznych dźwięków.

    - „Mało nas do pieczenia chleba”

Odpowiedzi

  • kanie1

    gonito chowanego 1,2,3 baba jaga patrzy kalambury ..

  • RomanticTrinkets

    kolory (chociaz to moze byc za trudne) , raz dwa trzy baba jaga patrzy :) moze byc jeszcze taka zabawa z chusteczka, np dzieci siedza w koleczku z zamknietymi oczami, kto dostanie chusteczke ten musi zaspiewac piosenke albo zatanczyc albo co kolwiek :))

  • Oleczka2901

    w diabła że jedna os. jest diabłe, a reszta naradza się i wymyśla sobie koloty, każdy ma inny i diabeł mówi kolory i jak zgadne kolor jakiegoś dziecka to ono ucieka

    w berka

    w 1,2,3 baba jaga patrzy

    w zegar, że jedna os. jest zegarem i dzieci po kolei pytają: zegarze, zegarze która godzina i zegar odpowiada:
    -pękła mi sprężyna - dziecko się nie rusza
    -dwie (jaka kolwiek lczba) mrówki - dziecko robi 2 małe kroczki
    -cztery parasolki - dziecko robi cztery piruety w stronę zegara
    -1 słoń - dziecko robi 1 jak największy krok w stronę zegara
    Wygrywa to dziecko które pierwsze dotknie zegara i wtedy ono jest zegarem

    Dzieci siedzą w kółeczku i jedno wychodzi z pokoju wtedy dwie osoby zamieniają się miejscami i trzeba odgadnąć które (to może być za trudne ale warto spróbować)

  • CzaAarNaAa_

    baba jaga patrzy, jakies skakanki przez gume

  • lala_134

    kalambury wersja mini
    baba jaga patrzy

  • olusiawiktorowska

    chowanego w parach
    puzzle
    gry np chinczyk
    malowanki
    w berka

Podobne materiały

Przydatność 70% Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

1. Wstęp. 2. Historia. 3. Pedagogika zabawy jako zbór metod przydatnych w pracy z grupą przedszkolną, zasady. 4. Rodzaje i indeks metod. 5. Podsumowanie. 6. Bibliografia. 1.Czy są gdzieś na świecie dzieci, które nie lubą się bawić? Chyba nie, nie ma takich dzieci. Ja na swojej drodze nie spotkałam ich. Ani na podwórku, ani na wsi, ani w mieście, ani tym...

Przydatność 90% Żywenienie dzieci w wieku przedszkolnym

Żywenienie dzieci w wieku przedszkolnym 1. Charakterystyka organizmu dzieci w wieku przedszkolnym. Wiek przedszkolny obejmuje dzieci od 4 do 6 roku życia włącznie. Jest to czas rozwoju i wzrostu organizmu dziecka, chociaż nie tak intensywnego jak w przypadku dzieci młodszych – zwolnione tempo wzrostu i przyrostu wagi ciała. Roczny przyrost wagi dziecka w wieku przedszkolnym waha...

Przydatność 80% Scharakteryzuj zabawy ruchowe, jakie jest ich znaczenie dla rozwoju psychomotorycznego dziecka

Mamy następujące rodzaje gier i zabaw ruchowych: Zabawy ze śpiewem – korzystnie wpływają na umuzykalnienie, poczucie rytmu i koordynacji ruchowej, kształtują estetykę ruchu, piękna i harmonii, doskonale wpływają na kształtowanie prawidłowej postawy, sprzyjają dobremu nastrojowi, odprężają psychicznie, pozwalają zapomnieć o kłopotach, lubiane głównie przez dziewczęta...

Przydatność 70% Zabawy ruchowe

Zabawy i gry orientacyjno – porządkowe Wartownik Liczba uczestników – dowolna Miejsce – równe, nie wielkie środku wyznaczone mniejsze prostokątne pole – „obóz” Przybory – chustka do zawiązania oczu Ustawienie – dzieci w luźnej gromadce na boisku(lub wyznaczonym miejscu do zabawy jedno z nich jako „wartownik” w wyznaczonym polu. Przebieg zabawy. Dzieci,...

Przydatność 70% Pedagogika zabawy

PEDAGOGIKA ZABAWY JEŚLI MYŚLISZ ROK NAPRZÓD - SADŹ RYŻ JEŚLI MYŚLISZ DZIESIĘĆ LAT NAPRZÓD - SADŹ DRZEWA LECZ JEŚLI MYŚLISZ STO LAT NAPRZÓD - UCZ LUDZI PRZYSŁOWIE CHIŃSKIE Gwałtowny rozwój nauk społecznych, jaki dokonał się w ostatnich latach, zwracający naszą uwagę na...

0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji