Treść zadania
Autor: Patula Dodano: 23.11.2010 (16:30)
W czasie promocji obniżono o 20% ceny wszystkich towarów w sklepie.ŚLEDZIE PO HAWAJSKU KOSZTUJĄ 3ZŁ 4 GR.PRZED OGŁOSZENIEM PROMOCJI.ILE KOSZTOWAŁY ŚLEDZIE PRZED PROMOCJĄ?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
daga92 23.11.2010 (16:36)
3,4zł - cena obecnie
3,4*20% = 0,68
3,4 - 0,68 = 2,72
śledzie przed promocją kosztowały 2zł72grDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wody słone stanowią 97,4% wszystkich wód,wody słodkie tylko 2,6%.Oblicz,ile Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tablicamendelejewa 7.4.2010 (17:14) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
Suma długości wszystkich krawędzi każdego z trzech graniastosłupów Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kajka9955 14.4.2010 (18:47) |
krawędz sześcianu ma 3n cm. oblicz sumę długości wszystkich krawędzi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksandra 14.4.2010 (19:47) |
cena kilograma gruszek jest o 75% wyższa od ceny kilograma jabłek. Za 5 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: iverson 28.4.2010 (10:26) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Efektywność promocji
wyklad o efektywności promocji
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
2 0
Konto usunięte 23.11.2010 (16:34)
x - sledzie przed promocja
20% = 0,2
x - 0,2x = 0,8x - aktualna cena
0,8x = 3,04
x = 3,04 / 0,8
x = 3,8zł - poprzednia cena sledzi
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie