Treść zadania
Autor: ja002 Dodano: 23.11.2010 (12:38)
Punkty A= (-3,2) , B=(5,-3) i C=(4,3) sa kolejnymi wierzcholkami trapezu prostokatnego o podstawach AB i CD. oblicz wspolrzedne wierzcholka d tego trapezu.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
wierzchołkami trójkąta ABC są punkty: A=(-2,-1)B=(6,1) C=(7,10) napisz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: agatka 29.3.2010 (09:25) |
Punkty A=(-1,3) i C=(7,9) są przeciwległymi wierzchołkami prostokąta ABCD. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: iwona5000 17.4.2010 (11:34) |
punkty A=(-3,2) B=(5,-2) C=(4,3) są kolejnymi wierzchołkami trapezu ABCD o Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: aluszacedro 12.4.2010 (15:26) |
Dane są punkty: A(2, -5), B(-2, 1) i C(3, -1). Znajdź współrzędne punktu D Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: lukaszunkile 18.4.2010 (16:17) |
Pole trapezu.na jutro Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Dajana888 28.4.2010 (17:40) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Saint Simon - główne punkty jego myśli socjologicznej
1. Wpływ Wielkiej Rewolucji Francuskiej na myśl Saint-Simona Za punkt wyjścia do przedstawienia poglądów Saint-Simona przyjmuje się moment, w którym zdał on sobie sprawę, że rozwój społeczeństwa w okresie między Reformacją a Rewolucją Francuską i wojnami napoleońskimi doprowadził do rozkładu porządku feudalnego, ale na jego miejsce nie wniósł porządku równie...
Przydatność 80% Akcja pod Arsenałem (punkty w postaci równoważników zdań)
1. Niespodziewane aresztowanie rudego i jego ojca 2. Przewiezienie na Pawiak 3. Bicie chłopca przez Niemców 4. Przerwanie śledztwa z powodu milczenia 5. Dotarcie strasznej wiadomości do przyjaciół 6. Postanowienie odbicia Janka Bytnara 7. Słabe przygotowanie militarne 8. Uzyskanie informacji o przewożeniu Rudego z Szucha na Pawiak 9. Staranne zaplanowanie odbicia Janka 10....
Przydatność 50% Czy za wolontariat powinny być przyznawane punkty na świadectwie?
Bezinteresowność czy chęć korzyści? Wielu młodych ludzi zwykło mawiać, że są osobami altruistycznymi. Lubią pomóc starszej pani nieść zakupy, pomagają w szkole znajomym, pracują w wolontariacie. Tak, jak to wynika z definicji, jest to pomoc bezinteresowna. Ministerstwo Oświaty chce jednak wprowadzić punkty za działalność uczniowską w wolontariacie. Według mnie, jest...
Przydatność 75% Zwyczaje i obyczaje średniowieczne ukazane w "Krzyżakach" - punkty.
1. Wjazd wojenny czarnego rycerza. 2. Zarzucenie nałęczki na głowę skazańca w celu wybawienia go od śmierci, ale musiał się on ożenić z tą, która go uratowała. 3. Handel relikwiami i sprzedawanie odpustów. 4. Pojedynek Sąd Boży, zgodnie z którym zwyciężał ten, który mówił prawdę. 5. Zwycięzca wyżej wymienionego pojedynku musiał pozostać na miejscu przez całą...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
siro 23.11.2010 (20:01)
Wyznaczam wzór prostej AB i przekształcam do postaci kierunkowej: (y-2)(5+3)-(-3-2)(x+3)=0 (wzór ten znajdziesz w tablicach) y=-5/8x+1/8 Teraz wyznaczam wzór prostej do niej prostopadłej przechodzącej przez punkt A: w układzie następujące równania y=8/5x+b i 2=8/5razy(-3)+b z tego drugiego liczę b=34/5 i podstawiam do pierwszego.Otrzymuję: y=8/5x+34/5 Teraz szukam wzoru prostej równoległej do AB przechodzącej przez punkt C. W układzie y=-5/8x+1/8 i 3=-5/8razy4+b ponownie z drugiego równania liczę b=44/8 i podstawiam do pierwszego równania.Otrzymuję y=-5/8x+44/8. Punkt D będzie punktem przecięcia się otrzymanych prostych równoległych i prostopadłych.Zapisujemy ich równania w układzie i jedziemy dalej. y=8/5x+34/5 i y=-5/8x+44/8 Otrzymujemy x=-52/91 y=2678/455 Wynik niezbyt ładny być może gdzieś jest błąd rachunkowy,ale pomysł na zadanie jest dobry.Sory za "razy" w równaniach,ale coś mi się latex pieprzy :(
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie