Treść zadania
Autor: iwiszi Dodano: 21.11.2010 (16:43)
środki techniczne w pracy biurowej TELEFON,FAX,NISZCZARKA.BINDOWNICA,KOMPUTER,ZGRZEWARKA,XEROKOPIARKA ITP
opisać jak się urzytkuje i jest zbudowana.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
TEMAT PRACY: ZASADY BHP OCHRONY PRZECIW POŻAROWEJ I ŚRODOWISKA W PRACY NA Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: darekjurczak 2.10.2010 (13:45) |
Zasady BHP, P.Pożarowe i Ochrony środowiska w pracy na stanowisku Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: 1wertyui 14.10.2010 (13:52) |
Zasady bhp ochrony przeciwpozarowej i ochrony środowiska w pracy na stanowisku Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ziuta007 25.10.2010 (20:20) |
zasady bhp ochrony przeciwpozarowej ochrony środowiska w pracy na stanowisku Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: emilka111122 27.10.2010 (09:51) |
jakie środki techniczne można wykorzystac podczas prowadzenia zebrania Przedmiot: Informatyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: Paulaaaa16 20.11.2010 (11:35) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Środki techniczne pracy biurowej
1. POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ Nowoczesna technika ma charakter dynamiczny powodujący dostosowanie jej do zmieniających się okoliczności, warunków i wymagań. Z dynamicznym charakterem wiąże się także inna cecha, a mianowicie dążność do możliwie wszechstronnego i kompleksowego wykorzystywania wszelkich środków technicznych. Nowoczesna technika oparta na elektronice...
Przydatność 60% Techniczne środki w pracy biurowej
zamieszczam prezentacje zrobiona w power poincie nie jest to cudo ale chodzi o to zeby ludzie przynajmniej mniej wiecej wiedzieli co pisac ja tez sie naszukalam tego tematu skonczylo sie na kupnie ksiazki ;) jakby ktos mial problem ze sciagnieciem podaje maila : isia_p@wp.pl w razie czego chetnie przesle. pozdrawiam serdecznie :)
Przydatność 60% Informacja w pracy biurowej
Temat: Informacja w pracy biurowej Zarządzanie to takie działanie w wyniku którego następuje osiągnięcie przyjętych celów w jak najbardziej efektywny sposób. Decyzja Kontrola Informacja Działanie Polecenie Polecenie Działanie Kontrola Informacja Decyzja Decyzja to świadomy wybór dokonywany przez kierownika jednostki organizacyjnej, między różnymi wariantami...
Przydatność 65% Organizacja i techniki pracy biurowej
ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ 1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej. 2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia). 3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych w zależności od rodzaju administracji. 4. Determinanty dobrej organizacji pracy biurowej (determinant - wskaźnik). 5. Techniki pracy biurowej jako...
Przydatność 85% Ergonomiczne urządzenie miejsca pracy biurowej
Ergonomiczne biuro Ergonomiczne zaprojektowanie stanowiska pracy obejmuje dobór mebli i wyposażenia, a potem ich odpowiednie ustawienie i oświetlenie tak, by zapewnić pracownikom komfort, wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesne i ergonomiczne urządzenie biura buduje również korzystny wizerunek firmy. Oświetlenie: Ważnym elementem ergonomicznego biura jest oświetlenie....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
agusia00022 21.11.2010 (17:20)
Telefon użytkuje się do komunikowania się, zbudowany jest z słuchawki i głośnika oraz przycisków do wybierania numerów.
Fax służy do przekazywania ważnych dokumentów na odległość. Zbudowany jest jak tel tylko ma również gniazdo do wkładania dokumentów.
Bindownica służy do bezpiecznego przechowywania dokumentów tak jak zgrzewarka tyle że bindownica robi dziury by dokument włożyć do segregatorów a zgrzewarka zgrzewa na około dokumentu folie.
Komputer w biurze wykorzystywany jest do pisania dokumentów wysyłania ich elektronicznie, pozyskiwania informacji oraz przeglądania bazy klientów zbudowany jest z monitora jednostki centralnej myszy lub Touch panelu, klawiatury .
Urządzenie wielofunkcyjne to ksero, skaner i drukarka. Ksero powiela dokumenty, skaner przetwarza dokument papierowy na elektroniczny, drukarka drukuje dokumenty. budowa to laser wykrywający druk, tusz, zbiornik na papier, podajnik papieru.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie