Treść zadania
Autor: alexis0904 Dodano: 4.4.2010 (22:55)
W czasie wakacji w Stanach Zjednoczonych kupiłeś przenośny odtwarzacz płyt kompaktowych tzw discman. Od samego początku jak go kupiłeś miałeś z nim kłopoty, a po kilku dniach sprzęt przestał działać. Postanowiłeś napisać list do właściciela sklepu, w którym nabyłeś ten sprzęt.
*określ cel list i okoliczności zakupu sprzętu
*opisz problemy jakie miałeś ze sprzętem po zakupie oraz sposób w jaki próbowałeś je rozwiązać
*zapewnij ze ostateczny defekt nie powstał z Twojej wina i podaj na to dowody.
*sprecyzuj jakiej rekompensaty oczekujesz i krótko wyjaśnij dlaczego taką decyzję podjąłeś
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 100% Reklamacja
Customer Services Al. Niepodległości 13\1 Innet Music Marketing Wąsosz 56-210 P O Box 2000...
Przydatność 50% Reklamacja
Dear Sir/Madam On 1st March 1996, I bought a CD player from your Warsaw branch. Now, 9 days after purchase, the player is completely defective, and none of the functions are operating. On complaining to the shop manager, he told me that I had to return goods within 7 days, and that it was now the manufacturer's problem. The Sale of Goods Act 1979 (as amended) requires you to supply goods...
Przydatność 60% Reklamacja.
Adam Nowacki Warszawa, dnia 24 listopada 2007 Warszawa 445 00-999 Warszawa nr. tel. 123 456 789 ?Euro-net? Sp. Zo.o ul Muszkieterów 15...
Przydatność 100% Reklamacja
Nadmorska Street 62a 76-034 Sarbinowo mail:McKen87@om.gb Tel. 987-564-482 October 18th Dear Sir or Madam I'm waiting to complain about a mobile phone. I bought it from your shop in Warszawa on Krakowska Street on 12th October. The mobile phone is a Nokia 76 00, and the number of the mobile is MR 145 28 78. When I was going to my friend and tried call to him, I can't switched on. Mobile...
Przydatność 100% Reklamacja
27 Round Street Liverpool AO 14 8TY 11th April 2008 Customer Services Department Nokia Electronics Newcastle EN 14 5CO Dear Sir or Madam I am writing to...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
ana 5.4.2010 (13:43)
Dear Sir/Madame
I am writing to you to complain about an item I bought from your store a couple of weeks ago, while I was in United States on a holiday.
Well, ever since I bought my SONY discman, I had troubles using it, sometimes it would play, sometimes I couldn't even switch it on.
All the time I handled it very gently and carefully, tried to switch it on again, it didn't work, took out the batteries and put them back in... still did not work!
I really don't think this problem could have accured due to any of my actions.
Naturally I wanted my discman to work perfectly and stay with me forever.
Right now, I would like you to provide me with a new model, after I've sent this one back to you.
I only think this is a fair deal, because I never wanted to purchase a faulty discman.
Yours sincerely
Alexis0904
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie