Treść zadania

k161

Napisz związki frazeologiczne ze słowem miłość.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    szczenięca miłość
    miłość platoniczna
    ślepa miłość
    stara miłość nie rdzewieje
    umierać z miłości
    miłość dodaje skrzydeł
    miłość od pierwszego wejrzenia
    miłość do grobowej deski
    ojcowska miłość
    matczyna miłość

Rozwiązania

  • oczko21

    Umierać z miłości.
    Miłość platoniczna.
    Miłość własna
    Miłość bliźniego
    Ma miłość Boga/boską!
    Dowód miłości
    Nieszczęśliwa miłość
    Miłość francuska
    Niedorosła miłość
    Miłość do grobowej deski;
    Ślepa miłość;
    Stracić głowę z miłości;
    Ulotna miłość

  • userphoto

    umierać z miłości, miłość platoniczna, miłość własna, miłość bliźniego, na miłość Boga/boską!, dowód miłości, nieszczęśliwa miłość, na miłość boską

  • Ruda1212

    Ich gorąca miłość wzbudza zazdrość kolegów i koleżanek.

  • wiki831

    miłość jest ślepa
    miłość platoniczna
    miłość własna
    dowód miłości

  • userphoto

    goraca milosc-namietna,płomienna,miłosc blizniego-chrzescijanska miłosc,szacunekplatoniczna miłosc-uczucio oparte na zwiazku duchowym,pozbawione sferyerotycznej,slepa milosc-bezkrytyczna,glucha na cechy ujemne obiktu uczuc,wolna milosc-zycie bez slubu

  • Tusia44

    ojcowska miłość
    matczyna miłość
    miłość platoniczna
    ślepa miłość
    miłość od pierwszego wejrzenia
    miłość dodaje skrzydeł

Podobne materiały

Przydatność 50% Amore mio

... Myślę... czuję... oddycham to chyba pierwsze objawy .. Spokojnie ... Wdech Wydech termometr gdzie on jest ..?? O nie potukłam Ogarnij się dziewczyno .. Koniec.. ostatnia deska ratunku lekarz .. Trzeba Musisz Postaraj się .. Ubrana wyszykowana .. Gotowa Idę wszyscy się patrzą nie wiem o co chodzi ..?? Mam coś na twarzy ? Bluzkę brudną ? Włosy roztrzepane ? Wchodzę pełno...

Przydatność 50% Il mio insegnante

Questo tema e come il fiume per gli studenti. Spesso quando ascoltiamo che cosa gli studenti parlano al’ insegnante, ci sembra che parlino ai uomi diversi perche taluni dimenticano che nella scuola bisogna imparare. Io penso che molte cose dipendano dal’insegnante. Per esempio non mi piaceva sempre la biologia ma nella terza classe questa materia e diventata piu interessante per me, perche...

Przydatność 70% Il mio giorno tipico

Mi sveglio alle 7.30 e mi alzo alle 8. Poi mi lavo e mi vesto. Alle 8.30 faccio la colazione. Mangio due tartine e bevo un te o l'acqua minerale. Alle 9.10 vado alla fermata del autobus e vengo a Katowice con l'autobus. Sono al universita circa 9.30. Qui incontro i miei amici e parliamo delle lezioni e del piu o del meno. Poi faccio la spesa. Alle 3.00 torno a casa e pranzo con i miei genitori....

Przydatność 70% Związki frazeologiczne

1. Walczyć z wiatrakami - walczyć z czymś niemożliwym, nierealnym 2. Sos tatarski - osoba o twardym charakterze 3. Wypić kielich goryczy - musieć pogodzić się z jakimś nieszczęściem lub porażką 4. Dzika Bestia - Najczęściej mówi się tak o osobie łamiącej prawo i działającej na opak 5. Typ spod ciemniej gwiazdy - przestępca, bandyta, złoczyńca 6. Obraza majestatu -...

Przydatność 65% Związki frazeologiczne

1. Czarna owca - osoba odznaczająca się złymi cechami charakteru 2. Ranny ptaszek - człowiek, który lubi bardzo wcześnie wstawać 3. Ślepy zaułek - uliczka bez wyjścia lub sytuacja bez wyjścia 4. W gorącej wodzie kąpany - ktoś niecierpliwy, porywczy 5. Z przymrużeniem oka - udać, że czegoś się nie widzi 6. Perlisty śmiech - głośny, dźwięczny śmiech; składający...

0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji