Treść zadania

zoska1234

wplyw geniuszy na historie ludzkosci na podstawie analizy wiersza C.Norwida i frag. zbrodni i kary

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

bany10102 Piekło to władza. Uzasadnij teze na podstawie cytatów z Makbeta !! prosze Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: bany10102 29.3.2010 (23:25)
bany10102 piekło to świat . uzasadnij tezę na podstawie Makbeta ! wraz z cytatami . Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: bany10102 30.3.2010 (21:54)
klaudus1920 Ćwiczenia do wiersza Kamila Baczyńskiego Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: klaudus1920 31.3.2010 (00:00)
Olcia71193 Analiza wiersza Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Olcia71193 7.4.2010 (19:50)
lilix Na podstawie analizy fragmentu Dżumy Alberta Camusa i Tanga Sławomira Mrożka Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: lilix 13.4.2010 (23:37)

Podobne materiały

Przydatność 100% The history of

It was a warm, dark evenings in June, on Friday. It was 3 o'clock when adults were going home from work and teenagers were going home from school. Everybody were pleased, because holidays began from next day. Natalie walked to school and she was a good pupil, even she was the best in class. She brought certificate with distinction every year, she won different competitions, but her parents...

Przydatność 75% Zasady analizy i interpretacji wiersza.

Analiza i interpretacja utworu poetyckiego Analiza – badanie i opis kompozycji utworu; podmiot liryczny, zabiegi poetyckie, motyw utworu, sytuacja liryczna, zasady, którymi kierował się poeta. Interpretacja – odpowiedź na pytanie, czemu służy powyższa konstrukcja, utworu, sens wynikający z niego, jak utwór mieści się w historii i filozofii, jest to działanie badawcze...

Przydatność 50% Uwagi dotyczace analizy i interpretacji wiersza

Analiza to nie interpretacja! To tylko etap wstępny, stadium przygotowawcze interpretacji. Analizować znaczy ustalić, z jakich elementów zbudowany jest utwór literacki, wyodrębnić poziomy jego organizacji. * poziom ukształtowania stylistycznego (metafory, epitety) * poziom ukształtowania wersyfikacyjnego (typ wiersza np sylabiczny, wolny, rodzaj rymow) * poziom budowy świata...

Przydatność 65% Impresjonizm w poezji Młodej Polski. Omów temat na podstawie analizy wiersza Kazimierza Przerwy-Tetmajera "Melodia mgieł nocnych" i znajomości innych trzech utworów

Jedną z głównych cech charakterystycznych dla epoki modernizmu są izm. Realizm, naturalizm, symbolizm, ekspresjonizm i wreszcie impresjonizm. Izmy te były wyznacznikami neoromantycznych utworów. Impresjonizm, o którym mowa w temacie pracy to jeden z najbardziej rozbudowanych młodopolskich izmów. Posiada on wiele cech, które w poezji bardzo zauważalne i łatwe do odczytania w prozie...

Przydatność 60% Nauczyciel ludzkosci - Sokrates

POGLĄDY : Sokrates spojrzał na człowieka z innej strony , powiedział : „ Człowiek to ten , który rozpoznaje dobro i powinien je czynić ”. w ten sposób jednoznacznie świadczy , że najważniejsze zasady w egzystencji ludzkiej to prawa etyczne , które stanowią niejako fundamenty człowieczeństwa . Zaznaczył , że ich brak w życiu człowieka sprawiłyby , że upodobnił by...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji