Treść zadania

judytka

w 25 osobowej klasie 56% uczniów stanowią chłopcy.:
a)o ile procent więcej jest chłopców niż dziewczyn
b)o ile procenr mniej jest dziewcząt niż chłopców
Obliczcie mi to metoda
o ile procent wiecej o ile mniej!!
najlepsza odpowiedz

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    x - ilość chłopców
    y - ilość dziewczynek

    x = 56% * 25 = 14
    y = 25 - x = 11

    a ) (14/11-1)*100% = ~27,3%
    b ) (1 - 11/14) *100% = ~21,4%

Rozwiązania

Podobne zadania

zuza94 O ile procent obniżono cenę telewizora? stara cena 1250zł Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: zuza94 11.4.2010 (14:23)
Rocks Liczba osób w klasie !! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Rocks 19.4.2010 (17:07)
natalia74171 W trzydziestoosobowej klasie 30 procent stanowiły dziewczęta.w 2 półroczu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: natalia74171 21.4.2010 (14:27)
Dziubkowaa 2/3 ile to procent . ? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: Dziubkowaa 21.4.2010 (18:24)
crazydaro12 W szkole podstawowej nr.14 uczy się 930 uczniów . Liczba dziewcząt stanowi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: crazydaro12 22.4.2010 (20:21)

Podobne materiały

Przydatność 60% Renty jako strumienie płatności. Procent składany.

OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZAŻADZANIA W OLSZTYNIE PRZEDMIOT MATEMATYKA PROWADZĄCY ĆWICZENIA TEMAT PROJEKTU: RENTY JAKO STRUMIENIE PŁATNOŚCI. PROCENT SKŁADANY. WYKONAWCA PROJEKTU: Tryb studiów: niestacjonarny...

Przydatność 65% Wychowawca klasy

Prawie każdy czynny nauczyciel pełni funkcję wychowawcy klasy. Uczy swego przedmiotu, a oprócz tego zajmuje się najróżniejszymi sprawami, dotyczącymi jednej z klas. Wychowawcą klasy jest się „z urzędu”. Dysponuje się również „urzędowym” przydziałem czasu – 1 godzina tygodniowo. W tym miejscu należy wyjaśnić co należy rozumieć pod pojęciem „wychowawcy klasy” i...

Przydatność 75% Co stanowi większe zagrożenie dla świata – maszyny czy człowiek?

Od II połowy XX wieku gwałtownie zaczęła rozwijać się cybernetyka. Ludzie częściej wykorzystywali maszyny do pracy lub nauki. Komputery zaczęły odgrywać coraz ważniejszą rolę w życiu ludzi, były nawet zdolne do rzeczy, których człowiek nigdy by nie dokonał. Na przykład wysłane przez naukowców sondy kosmiczne pozwalają nam bez udziału ludzi poznawać najdalsze zakątki...

Przydatność 85% Jeśli nie szata zdobi człowieka, to co stanowi o jego wartości?

Moim zdaniem o wartości człowieka świadczy nie to co widzimy na co dzień, ale to co ma on w środku. Bardzo często oceniamy ludzi na podstawie ich wyglądu, albo tego co posiadają - jaki mają telefon, samochód, czy też jak się ubierają. Jest to niesprawiedliwe, a w wielu przypadkach, także błędne. Dla niektórych wygląd jest jedyną rzeczą, która się w ich życiu liczy....

Przydatność 60% Położenie klasy robotniczej

Szybki rozwój przemysłu na ziemiach polskich i związany z tym wzrost liczebny klasy robotniczej spowodował, iż sprawa robotnicza wysunęła się na czoło zagadnień społecznych. Klasa ta składał się z drobnych rzemieślników, pracowników manufaktur, ludności wiejskiej i zdeklasowanej szlachty. Sytuacja mas robotniczych była podobna do tej, jak niegdyś w krajach zachodnich we...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji