Treść zadania

bolesta

Samochód osobowy dojechał do szczytu wzniesienia z prędkością której wartość wynosiła 5 m/s a następnie zaczął zjeżdżać drogą biegnącą wzdłuż stoku . Zjazd samochodu trwał 10 minut ,a jego prędkość wzrosła czterokrotnie. Oblicz wartość przyspieszenia samochodu podczas zjazdu oraz długość stoku

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    All we are in the contact with znajomym from the team "Spiritual Help". He recorded two plates with his daughter
    and asks me if I can sell plates And just finished recording of the daughter
    second plate. This a bit him cost all , and he wanted enough
    him , if this went back.I answered him that I had to talk with you about this and to ask about the agreement.
    He has me to send ten plates and then the rest. Where he asked we have evangelizations. So I answered that we had been in Elblągu on the evangelization recently.


    to jest dobrze

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% kwestionariusz osobowy

Kwestionariusz dotyczący korzystania z internetu wśród młodzieży 1. Płeć a) kobieta b) mężczyzna 2. Wiek.......................... 3. Klasa......................... 4. Czy masz dostęp do internetu? a) tak b) nie 5. Czy korzystasz z internetu? a) tak b) nie 6. Gdzie masz dostęp do internetu? a) w domu b) w szkole c) w kawiarence internetowej d)...

Przydatność 100% kwestionariusz osobowy

KWESTIONARIUSZ DOTYCZĄCY JEDZENIA SŁODYCZY WŚRÓD DZIECI (SZKOŁA PODSTAWOWA). 1. Płeć a) chłopiec b) dziewczynka 2. Wiek.......................... 3. klasa......................... 4. Jesz słodycze? a) tak b) nie 5. Jak często jadasz słodycze? a) codziennie b) 3-4 ryzy w tygodniu c) 1-2 razy w tygodniu 6. Jakie najczęściej? a) czekolada  biała  mleczna...

Przydatność 80% Czasownik osobowy

ODMIENNY, FORMY FLEKSYJNE (GRAMATYCZNE) 1. OSOBY: a) liczba pojedyncza - ja - ty - on, ona, ono b) liczba mnoga - my - wy - oni, one 2. LICZBY: a) liczba pojedyncza b) liczba mnoga 3. RODZAJE: a) liczba pojedyncza - męski - żeński - nijaki b) liczba mnoga - męskoosobowy - niemęskoosobowy 4. CZASY: - teraźniejszy - przyszły - przeszły 5. TRYBY: -...

Przydatność 85% Zbigniew Herbert "Ze szczytu schodów" - interpretacja

Wiersz Zbigniewa Herberta pt. „Ze szczytu schodów” porusza problematykę władzy totalitarnej i podległych jej ludzi. Utwór ten powstał w roku 1956, w czasach głębokiego komunizmu, jednak ze względu na cenzurę ukazał się w druku dopiero w 1983 r. w tomiku „Raport z oblężonego miasta i inne wiersze”. Utwór składa się z dziesięciu strof o nieregularnej liczbie wersów i...

Przydatność 65% Wzorzec osobowy nauczyciela

Kogo można nazwać dobrym nauczycielem? Jest to osoba, która przekazuje wiedzę innym. Jakie cechy powinna posiadać współcześnie taka osoba? Czy idealny pedagog to tylko świetny wykładowca, czy też musi posiadać także inne cechy? Pytania te nie są łatwe, ponieważ wiemy, że nic na naszym, tak niedoskonałym, świecie nie można nazwać idealnym. Uważam więc, że, aby poprawnie i...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji