Treść zadania

ewkal

uzupełnij obliczenia , wpisując liczebniki słownie .
a) ................... mal vier (ist) gleich einhundert
b) dreiunddreiBig mal drei (ist) gleich .........................
c) achtundachtzig durch vier (ist) gleich ........................
d) .................... durch vier (ist) gleich funfundzwanzig

PLISS POMOCY ! ! ! : )

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    a) funfundzwanzig (25*4=100)
    b)(33*3=99) neunundneunzig
    c) (88:4=22) zwieundzwanzig
    d) (100:4=25) einhundert

    w podpunkcie a) fUnfundzwanzig pierwsze 'u' to U-Umlaut

Rozwiązania

Podobne zadania

alex_alexandra_1996 Liczebniki z niemca ;) Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: alex_alexandra_1996 13.9.2010 (17:55)
Yuhki wypisz liczebniki porządkowe 1-100 Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Yuhki 25.9.2011 (12:36)

Podobne materiały

Przydatność 75% Liczebniki

Podział liczebników: 1). Główne - oznaczają liczbę i odpowiadają na pytanie ile?. Odmieniają się przez przypadki i rodzaje (w l. mn. męskoosobowy i niemęskoosobowy); np: trzej uczniowie, trzy zadania. 2). Porządkowe - oznaczają kolejność i odpowiadają na pytanie który z kolei?. Odmieniają się jak przymiotniki - przez przypadki, liczby i rodzaje; np: drugi rząd, trzecia...

Przydatność 55% Liczebniki

Liczebniki 1.W zdaniu najczęściej pełni funkcję przydawki np. Dwa autobusy odjechały mi sprzed nosa. Kupiłam trzy długopisy w sklepie obok. 2.Liczebnik może być w zdaniu także: a) podmiotem np. - Na zegarze dochodziła ósma. -Dla mnie szczęśliwe jest tylko siedem. b) dopełnieniem -Dentysta usunął mi bolącą szóstkę. -Dostałam z wypracowania piątkę....

Przydatność 50% Liczebniki

1. Rzeczownik w związku z liczebnikiem a) Rzeczowniki mogą być określane przez wyrazy, które oznaczają liczbę lub kolejność osób, zwierząt i rzeczy, np.: pięciu zawodników, trzy konie, dziesięć domów, piąty zawodnik, trzeci koń, dziesiąty dom WYRAZY TAKIE NAZYWAMY LICZEBNIKAMI b) Ze względu na różnice w znaczeniu i zastosowaniu liczebników wyróżniamy następujące...

Przydatność 65% Obliczenia- geografia

Zadania ze skalą: 1. Obliczanie odległości rzeczywistej (w terenie) Zmierzyliśmy na mapie odległość z Poznania do Warszawy - 7 cm, na mapie w skali 1:4000000. Ile to jest km w rzeczywistości? 7 cm x 4000000 = 28000000 cm = 280 km 2. Zamiana skal: Zamienić skalę liczbowa 1:2000000 na skalę mianowaną 1cm ---- 2000000 cm 1cm ---- 20000 m 1cm ---- 20 km Czyli 1cm na...

Przydatność 75% Obliczenia geograficzne - zadania.

WAŻNE NA GEOGRAFIE Obliczenia geograficzne Zadania ze skalą: 1. Obliczanie odległości rzeczywistej (w terenie) Zmierzyliśmy na mapie odległość z Poznania do Warszawy - 7 cm, na mapie w skali 1:4000000. Ile to jest km w rzeczywistości? 7 cm x 4000000 = 28000000 cm = 280 km 2. Zamiana skal: Zamienić skalę liczbowa 1:2000000 na skalę mianowaną 1cm...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji