Treść zadania
Autor: Radian10 Dodano: 16.11.2010 (15:55)
1. narysuj w skali 5:1 odcinki |AB|=12mm, |CD|=0,8cm, |EF|=o,o4dm.
2.na prostej zaznacz trzy różne punkty A,B,C oraz punkt D nieleżący na tej prostej .Narysuj odcinek ,których końcami są te punkty . Wypisz ich nazwy .
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
skromna 16.11.2010 (16:04)
1. |AB| = 12 * 5 = 6cm
|CD|= 8 * 5 = 4 cm
|EF| = 4 * 5 = 2cm
2. _________.________.________.___________
A \ B | C /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
\ | /
D
|AD| |BD| |CD|Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Odcinki graniastosłupa. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Przemo123 7.4.2010 (20:35) |
Odcinki graniastosłupa. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Przemo123 8.4.2010 (19:39) |
Plan miejscowości wykonano w skali 1: 25 000. Szef kuchni musi codziennie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Asiulkam 8.4.2010 (19:59) |
Odcinki w graniastosłupach Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Dizzywoo 8.4.2010 (20:07) |
Odcinki w graniastosłupach Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Mileeenka13 14.4.2010 (17:03) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Korzyści skali
KORZYŚCI SKALI Spis treści 1. Współczesne teorie handlu międzynarodowego a korzyści skali 2.Typy korzyści skali w ujęciu konkurencji monopolistycznej i handlu 3.Handel wewnątrz-gałęziowy 4. Model Ricardo 5. "Paradoks Leontiefa" 1.Współczesne teorie handlu międzynarodowego: A. Teoria neoczynnikowa. Rozwiniecie teorii obfitości zasobów, w teorii obfitości, mówiliśmy o pracy...
Przydatność 75% Przemówienie - wycofać jedynki ze skali ocen.
Moi drodzy, zebraliśmy się tutaj po to, aby przedyskutować nasze zdasz czy nie zdasz w tej szkole. Sami przyznacie, że trzeba coś z tymi jedynkami zrobić! Zbliża się koniec roku szkolnego. Przypuszczam, że za parę dni większość z nas będzie biegać za nauczycielami i dręczyć nieszczęśników o poprawę. I my, uczniacy i nasi profesorowie do dnia wystawienia ocen będziemy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
radeklis99 16.11.2010 (16:35)
1 zadanie
5:1 , czyli trzeba pomniejszyć 5 razy
12 mm : 5 = 2,4 mm
0,8 cm : 5 = 0,16 cm = 1,6 mm
0,04 dm : 5 = 0,008 dm = 0,08 cm = 0,8 mm
Odcinki powinny mieć miarę :
AB = 2,4 mm
CD = 1,6 mm
EF = 0,8 mm
2 zadanie
A_______B_______C________
_____________________________D
Przykład to jest
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie