Treść zadania
Autor: uuufooo Dodano: 13.11.2010 (22:07)
zadanie 1 .
Połącz rzeczowniki z czasownikami. Możliwe są różne uzupełnienia.
CZASOWNIKI:
FRAGEN* WIEDERHOLEN * VERSTEHEN * SCHREIBEN * VERGESSEN * KORRIGIEREN * BEKOMMEN * HABEN * ABSCHREIBEN * KOPIEREN
Vokabeln____________________________________________________
Das Heft ____________________________________________________
eine Übung__________________________________________________
eine schlechte Note ____________________________________________
Grammatik___________________________________________________
den Lehrer ___________________________________________________
ZADANIE 2 : Wybierz odpowiedznie określenia i uzupełnij opisy.
OKREŚLENIA:
kann gut erklären * gibt viel/nicht viel Hausaufgaben auf * erzählt spannend ist: gerecht* locker* launisch* humorvoll, * sportlich* altmodisch, * gut/oft schlecht vorbereitet * vergesslich * chaotisch, ordentlich, ungerecht, streng, pünktlich, unpünktlich
Mein/e Mathelehrer/in ___________________________________________________________
Mein/e_______________________________________________________________________
Mein/e Traumlehrer/in ___________________________________________________________
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
zadanie z języka niemieckiego o planach na wakacje o które pytanie mnie Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: beti 27.4.2010 (16:37) |
zadanie domowe. to na jutro ! pomocy. Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: monroee 18.5.2010 (14:18) |
prosze jeszcze o jedno zadanie! na jutro ;[ Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 6 rozwiązań | autor: _sabina_ 18.5.2010 (16:26) |
Zadanie z rozdziału ,,menchmal gibt's probleme" > AHA NEU 3A < Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: pawello1110 19.5.2010 (19:29) |
Zadanie 9 str.10 z ksiazki do niemieckiego aha!1b Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: wzeller 23.5.2010 (15:11) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Rzeczowniki żywotne i nieżywotne
Rzeczowniki dzielimy na: - żywotne - takie, które nazywają istoty żyjące, czyli ludzi i zwierzęta, np. kucharz, pies, a także uosobione pojęcia i wyobrażenia, takie jak krasnoludek czy anioł - nieżywotne - takie, które nazywają przedmioty, rośliny, czy czynności, stany, zjawiska, np. stół, stokrotka, słuchanie, znużenie, śnieg.
Przydatność 75% Tabela z czasownikami mocnymi i nieregularnymi
hej^^ w załączniku poniżej zamieściłam tabelę z czasownikami mocnymi i nieregularnymi (imperfekt, perfekt) przydatna do 1 i 2 klasy gimnazjum(i wyżej) :) mam nadzieje że się przyda
Przydatność 55% Analiza Finansowa- zadanie
praca w załącznikach
Przydatność 80% Zadanie z fizy
1.46 Z ciała o masie m1= 11000kg następuje strzał w kierunku poziomym. Masa pocisku wynosi m2= 54kg. Oblicz prędkość, z jaką działo zostaje odrzucone wstecz, jeśli prędkość pocisku wynosi v2= 900 m/s. m1= 11000 kg m2= 54 kg v1 = ? v2 = 900 m/s Po = Pk Po=(m1+m2)* V V= 0 – na początku działo jest w spoczynku 0=m2*v2 – m1*v1 m1*v1 = m2*v2 v1=...
Przydatność 75% Zadanie inspektora BHP
JAK ROZUMIESZ ROLE I ZADANIA INSPEKTORA BHP W TWOIM ZAKŁADZNIE Inspektor BHP w zakładzie pracy pełni role doradcze i kontrolne. Podstawowym zadaniem pełniącej role BHP w zakładzi jest okresowa analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. Inspektor slużby BHP jest zobowiązany do sporządzenia i przedstawiania pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
beta1316 13.11.2010 (22:10)
Vokablen wiederholen
das Heft vergessen
eine Ubung abschreiben
eine schlechte Note bekommen
Grammatik verstehen
den Lehrer fragen
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie