Treść zadania
Autor: bella19974 Dodano: 11.11.2010 (19:09)
2.Cena biletu ulgowego stanowi 75% ceny biletu normalnego.Bilet ulgowy kosztuję 12 zł.Za bilet normalny zapłacimy?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Konto usunięte, 12.11.2010 (01:17)
0,75\cdot x=12
x=12:0,75
x=16\ PLN
PzdrDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
cena bilet una koncert wynosiła 150 zł od osoby i było niewielu chętnych na Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (14:51) |
cena biletu na koncert wynosiła 150 zł od osoby . organizatorzy postanowili Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (19:50) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
O ile procent obniżono cenę telewizora? stara cena 1250zł Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: zuza94 11.4.2010 (14:23) |
cena 1m kwadratowego działki wynosi 22zł. Ile kosztuje działka o Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 14 rozwiązania | autor: originall05 22.4.2010 (17:30) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 1
asia25 11.11.2010 (19:12)
100%-75%= 25%=0,25
12zł x 0,25=3zł
12zł + 3zł = 15zł
Bilet normalny kosztuje 15zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie