Treść zadania
Autor: emiiana Dodano: 11.11.2010 (16:07)
Technologia informacyjna. Zalety komputerowego tworzenia tekstów. Opisz elementy typografii i formowania.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA-PROSZĘ O POMOC:))) Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lora 16.4.2010 (12:37) |
opisz proces trybu hibernacji(wyłączenia) komputera Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: green-eye 12.9.2010 (18:50) |
w jaki sposób wykorzystywana jest technologia informacyjna w życiu człowieka Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: baranek18 21.9.2010 (22:51) |
Wymień i krótko opisz kopiowanie plików Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misiulka193 9.10.2010 (16:21) |
Wymień i krótko opisz kopiowania plików Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misiulka193 9.10.2010 (16:50) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Technologia Informacyjna
Wstęp Technologia informacyjna jest podstawowym zagadnieniem współczesnej informatyki. Jej zakres jest ogromny i właściwie ciężko jest powiedzieć, jakie elementy nie wchodzą w jej skład. Przede wszystkim zagadnienie to zajmuje się takimi sprawami jak tworzenie komunikatów w różnego rodzaju mediach, oddziaływanie ich na odbiorcę we wszystkich aspektach jego życia - od...
Przydatność 50% Technologia informacyjna "Ignatianum" - wykłady
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA TI lub IT (ang. Information Technology) to nowa dziedzina wiedzy, integrująca różne technologie (sprzęt komputerowy oraz oprogramowaniem, telekomunikacja, teleinformatyka) służące pozyskiwaniu informacji, selekcjonowaniu jej, analizowaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu, zarządzaniu oraz przekazywaniu innym ludziom. Ma ona niezwykle silny wpływ na...
Przydatność 60% Czym zajmuje się technologia informacyjna ?
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA Jedna z dziedzin informatyki (włącznie ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem używanym do tworzenia, przesyłania, prezentowania i zabezpieczania informacji), łącząca telekomunikację, narzędzia i inne technologie związane z informacją. Dostarcza ona użytkownikowi narzędzi, za pomocą, których może on pozyskiwać informacje, selekcjonować je,...
Przydatność 60% Technologia informacyjna w życiu człowieka XXI wieku
TEMAT:”TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W ŻYCIU CZŁOWIEKA XXI WIEKU.” Technologia informacyjna (skrót = TI)z angielskiego information technology jest połączeniem zastosowań informatyki z technikami komunikacji. Stanowi podłoże dla wszelkich działań współczesnej gospodarki nauki, lokomotywę koniunktury (około 40% miejsc pracy w krajak rozwiniętych), szansę na ekonomizację i...
Przydatność 60% Technologia
SPIS TREŚCI Apreturowanie 4 Cięcie 4 Cięcie gazowe 4 Cięcie łukowe 4 Cyzelowanie 4 Docieranie 4 Dłutowanie 4 Elektrodrążenie 6 Fazowanie 6 Flokowanie 6 Formowanie wtryskowe 6 Frezowanie 6 Gięcie 6 Gratowanie 6 Hartowanie 8 Honowanie 8 Kaloryzowanie 8 Kucie 8 Kucie matrycowe 10 Kucie swobodne 10 Mazerowanie 10 Nawęglanie 10 Obciąganie 12 Patentowanie 12...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
Luiza55522 18.11.2010 (10:31)
Słownik Poligrafii i Reklamy
Account
Rachunek lub zlecenie, równieŜ całość prac, wykonywanych przez agencję dla jednego reklamodawcy lub marki.
Adhezja
Łączenie dwóch róŜnych powierzchni, klejenie. WyróŜnia się adhezję wstępną (ok. 1 godz. do wyklejania – adhezja
wynosi w przybliŜeniu 80-90 proc. całkowitej przyczepności) i adhezję ostateczną.
Adhezja programu
Wskaźnik opisujący atrakcyjność programu telewizyjnego na podstawie przeprowadzonych badań albo
prowadzonego monitoringu wybranej próby widzów lub celowej grupy. Oglądalność odnoszona jest do procentowego
udziału grupy celowej w całej populacji niezaleŜnego od poziomu oglądania telewizji.
Agencja reklamowa
Firma usługowa, która doradza oraz realizuje dla swych klientów róŜnego rodzaju kampanie reklamowe.
AIDA
Zasada, zgodnie z którą powinna działać reklama. Skrót z angielskich słów; attention (uwaga), interest
(zainteresowanie), desire (poŜądanie), i action (działanie).
Akcydens
Wyrób poligraficzny mający charakter uŜytkowy (druk). RozróŜnia się akcydensy wydawnicze, np. nuty, mapy;
akcydensy manipulacyjne, np. formularze, banknoty; akcydensy informacyjne, np. cenniki, kalendaria, katalogi;
akcydensy opakowaniowe, np. etykiety, owijaki zadrukowane; akcydensy przemysłowe, np. kalkomania sucha,
kalkomania ceramiczna.
Aklimatyzacja
doprowadzenie materiałów lub przedmiotów do stanu równowagi, w ustalonych warunkach klimatycznych
(temperatury i wilgotności)
Aktywacja podłoŜa
Działanie w celu polepszenia przyjmowania farby przez podłoŜe zadrukowane, (np. jonizacja folii polietylenowych).
Animatic
Początkowa wersja spotu reklamowego składająca się z poszczególnych obrazków storyboardu (scen, efektów
wizualnych i copy – tekstu reklamy) w połączeniu z wykończoną ścieŜką dźwiękową: głosem wykonawców i
podkładem muzycznym. Jest przygotowywany m.in. w celu prezentacji na spotkaniu przedprodukcyjnym, tzw. PPM-ie
(pre production meeting), lub w celu wstępnego zbadania konsumentów.
Apla
Jednolicie pokryte tło wydrukowane w tym samym kolorze.
ATL (ang. Above The Line)
Oznacza strategię działań marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych, takich jak prasa, radio, telewizja,
reklama zewnętrzna (media te równieŜ nazywa się mediami ATL).
Backlit/ Blacklight
Reklama z zadrukiem cyfrowym na tkaninie PCV. Pełni funkcję nośnika reklamy, na którą pada światło od tyłu.
Format 3,00 x 6,00 m.
Bandy
Rodzaje nośników reklamy zewnętrznej. Są to miejsca reklamowe najczęściej o wymiarach 1,00 x 5,00 m. Bandy
umieszczane są na stadionach piłkarskich wokół boisk
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie