Treść zadania
Autor: Luki19978 Dodano: 9.11.2010 (15:00)
W sklepie sportowym obniżono ceny wszystkich towarów o taki sam procent . Jaka jesr cena Leżaka po obniżce
Leżak Kosztował 125 zł
Komentarze do zadania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Wody słone stanowią 97,4% wszystkich wód,wody słodkie tylko 2,6%.Oblicz,ile Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tablicamendelejewa 7.4.2010 (17:14) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
O ile procent obniżono cenę telewizora? stara cena 1250zł Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: zuza94 11.4.2010 (14:23) |
Suma długości wszystkich krawędzi każdego z trzech graniastosłupów Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kajka9955 14.4.2010 (18:47) |
krawędz sześcianu ma 3n cm. oblicz sumę długości wszystkich krawędzi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksandra 14.4.2010 (19:47) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 60% Renty jako strumienie płatności. Procent składany.
OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZAŻADZANIA W OLSZTYNIE PRZEDMIOT MATEMATYKA PROWADZĄCY ĆWICZENIA TEMAT PROJEKTU: RENTY JAKO STRUMIENIE PŁATNOŚCI. PROCENT SKŁADANY. WYKONAWCA PROJEKTU: Tryb studiów: niestacjonarny...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Konto usunięte 9.11.2010 (15:10)
Nie piszesz jaka była obniżka, a z treści zadania nie wynika, że można ją obliczyć w inny sposób.
Podam Ci przykład wyliczania obniżek.
100\% = 1
75\%=0,75
37\%=0,37
Jeżeli obniżysz cenę produktu o 10%, oznacza to, że produkt będzie kosztował 90% jego pierwotnej ceny, czyli 0,9 x cena pierwotna.
Jeżeli leżak kosztował 125,- zł i obniżymy jego cenę np. o 10% to:
125\ PLN \cdot 0,9=112,50\ PLN
Pzdr
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie